عکس/ شباهت گل گارناچو به گل تاریخی اسطوره منچستریونایتد

عکس/ شباهت گل گارناچو به گل تاریخی اسطوره منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی – گارناچو با به ثمر رساندن یک سوپرگل برای شیاطین سرخ در دیدار مقابل اورتون بیشترین شانس را برای بردن جایزه بهترین گل لیگ جزیره به دست آورد.

به گزارش فوتبالی، در دیدار امشب تیم های منچستریونایتد و اورتون یک اتفاق فوق العاده رقم خورد. آلخاندرو گارناچو بازیکن جوان و آینده دار یونایتدی ها در دقیقه 3 بازی با یک قیچی برگردان فوق العاده توانست سوپرگل زیبایی به ثمر برساند و سکوت معناداری را در ورزشگاه گودیسون پارک طنین انداز کند، سکوتی که تا قبل از این گل، با فریادهای هوادارن معترض اورتون به حکم کسر 10 امتیاز از این تیم هیچ معنا و مفهومی نداشت.

این بازیکن آرژانتینی با به ثمر رساندن این سوپرگل همه را به یاد گل های به یاد ماندنی وین رونی مقابل منچسترسیتی در سال 2011 و پیروزی 2 بر 1 شیاطین سرخ در مقابل سیتیزن ها و همچنین گل تماشایی کریستیانو رونالدو در دیدار با یوونتوس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپای سال 2018 و تشویق بی امان کریستیانو توسط تمام ورزشگاه حتی طرفداران یووه انداخت که با درخشش این ستاره پرتغالی رئال مادرید توانست با شکست 2 بر صفر یوونتوس به نیمه نهایی UCL راه پیدا کند. اما اگر قرار باشد مقایسه ای بین سوپرگل های دو اسطوره سابق منچستریونایتد انجام شود، به جرأت می توان گفت حرکت و پرتاب پای گارناچو در لحظه زدن ضربه مشابهت بسیار زیادی با قیچی برگردان تماشایی وین رونی در دربی منچستر داشت و همه برای یک لحظه تصور کردند که وین رونی دوباره در ترکیب شیاطین سرخ قدرت نمایی می کند.

گارناچو علاوه بر اینکه توانسته با زدن این گل تماشایی شانس بالایی برای کسب جایزه بهترین گل لیگ برتر انگلیس به دست بیاورد، همچنین خودش را در لیست برترین بازیکنان نامزد دریافت جایزه پوشکاش نیز قرار داده است.

1369