علت غیبت آنتونی مقابل اورتون مشخص شد

علت غیبت آنتونی مقابل اورتون مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی- علت غیبت آنتونی در فهرست تیم منچستریونایتد مقابل اورتون مشخص شد.

به گزارش فوتبالی ، آنتونی وینگر برزیلی شیاطین سرخ در دیدار روز یکشنبه منچستریونایتد مقابل اورتون در ترکیب تیم خود غایب بود و جو هوگیل جوان به تیم دعوت شد. شیاطین سرخ روز یکشنبه به گودیسون پارک رفتند تا به مصاف تافی ها بروند، اما مهاجمی که در هر ۵ بازی اخیرشان در لیگ برتر حضور داشته غایب بود. به جای او، هوگیل محصول آکادمی منچستریونایتد اولین حضور خود را در لیست تیم بزرگسالان تجربه کرد.

منچستر ایونینگ گزارش داده که آنتونی با مصدومیتی در تمرینات از زمین خارج شده و به لیست مصدومان بلندبالای منچستریونایتد اضافه شده است. آنها در حال حاضر لیساندرو مارتینز، جانی ایوانز، تایرل مالاسیا، کاسمیرو، میسون مونت و کریستین اریکسن را در اختیار ندارند. با این حال، اریک تن هاگ، مربی منچستریونایتد، توانست از لوک شاو و کوبی ماینو پس از بهبودی از مصدومیت استفاده کند.

آنتونی در این فصل ۹ بار در لیگ برتر به میدان رفته است که تنها ۳ بازی را در ترکیب ثابت شروع کرده و هنوز گلی به ثمر نرسانده و هیچ پاس گلی ثبت نکرده است. غیبت او به هوگیل مهاجم ۲۰ ساله فرصت شگفت انگیزی برای حضور در تیم بزرگسالان شیاطین سرخ داد. این بازیکن جوان در این فصل در لیگ برتر جوانان در ۸ بازی ۶ گل به ثمر رسانده است.

۱۰۰۹