برد شیرین رم با تاثیرگذاری سردار آزمون

برد شیرین رم با تاثیرگذاری سردار آزمون

پایگاه خبری فوتبالی - آ اس رم در دیدار خانگی مقابل اودینزه با نتیجه سه بر یک پیروز شد تا شانس صعود به رده پنجم را از دست ندهد.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته سیزدهم رقابت های سری آ ایتالیا، تیم های رم و اودینزه از ساعت 20:30 به وقت تهران در استادیوم المپیکو به مصاف هم رفتند. دو تیم در حالی پا به میدان می گذاشتند که جالوروسی با 18 امتیاز در رده هفتم و اودنیزه با 11 امتیاز در رده شانزدهم قرار داشت. شاگردان ژوزه مورینیو می توانستند با کسب 3 امتیاز در این بازی به رده پنجم صعود کنند. 

در نیمه اول، رم کاملاً تیم برتر میدان بود و اودینزه در لاک دفاعی فرو رفته بود. در دقیقه 20 روی ارسال پائولو دیبالا، جیانلوکا مانسینی گل اول را برای میزبان به ثمر رساند. در ادامه باز هم رم می توانست گل های بیشتری به ثمر برساند، اما نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود رم به پایان رسید.

در نیمه دوم، اودینزه موفق شد با ضربه فلوریان تائووین به گل مساوی دست پیدا کند. در دقیقه 63، ژوزه مورینیو تصمیم گرفت تا سردار آزمون را به جای لورنزو پلگرینی وارد میدان کند. فشار رم برای رسیدن به گل پیروزی بیشتر و بیشتر می شد و در دقیقه 81، پائولو دیبالا روی همکاری روملو لوکاکو و سردار آزمون، گل دوم و پیروزی را زد. در دقیقه 90،الشعراوی گل سوم را نیز به ثمر رساند.

4416