گالری ترسناک برای پرسپولیس؛ همه ستاره‌های النصر آماده هستند

گالری ترسناک برای پرسپولیس؛ همه ستاره‌های النصر آماده هستند

پایگاه خبری فوتبالی – در فاصله 24 ساعت تا بازی حساس پرسپولیس و النصر عربستان در ریاض، خیال همه از بابت حضور فوق‌ ستاره پرتغالی و سایر ستاره‌های النصر در این بازی راحت شده است.

به گزارش فوتبالی، فردا ساعت 21:30 شب و در ورزشگاه «اول پارک» یا همان «مرسول پارک» شهر ریاض تیم‌های النصر عربستان و پرسپولیس مقابل هم قرار می‌گیرند.

از یک هفته پیش و با نزدیک شدن زمان برگزاری این مسابقه بحث حضور کریستیانو رونالدو در مقابل پرسپولیس و درخشش احتمالی این بازیکن مطرح شد. این در حالی است که پرسپولیس به شدت نیاز دارد که در این بازی نبازد!

درست بعد از بازی جمعه شب النصر با الاخدود در لیگ حرفه‌ای عربستان بود که یکی از رسانه‌های عربستانی خبر داد رونالدو مصدوم شده است و احتمال دارد در مقابل پرسپولیس بازی نکند.

این خبر باعث خوشحالی هواداران پرسپولیس شده بود اما خیلی زود شایعه رد شد. امروز تصاویری از تمرینات النصر منتشر شد که نشان می‌داد رونالدو بدون هیچ مشکلی در تمرین حضور داشته است!

این خبر خوبی برای پرسپولیس نبود اما خبر نگران‌کننده‌تر این است که سایر ستاره‌‌های النصر هم کاملا آماده هستند و لوییز کاسترو همه آنها را برای بازی با پرسپولیس در اختیار دارد.

حتی آیمریک لاپورت هم مشکل مصدومیتش رفع شده است اما چون در تمرینات اخیر تیمش غایب بوده به احتمال زیاد در مقابل پرسپولیس غایب خواهد بود.

اندرسون تالیسکا که آقای گل لیگ قهرمانان آسیا و یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر قاره آسیاست بر خلاف بازی رفت که غایب بود فردا می‌تواند در ترکیب النصر بازی کند.

سادیو مانه، مارسلو بروزوویچ و اوتاویو هم کاملا سرحال و آماده هستند. هر چند که تیم‌ها برای بازی در لیگ قهرمانان آسیا محدودیت دارند و نمی‌توانند از همه بازیکنان خارجی‌شان استفاده کنند.

البته برخی رسانه‌ها خبر داده‌اند که مثل بازی رفت دو تیم در تهران، تالیسکا، فوفانا و الکس تلس از لیست بازی با پرسپولیس خط خورده‌اند. اگر این خبر درست باشد غیبت تالیسکا خبر خوبی برای پرسپولیس است. 

در هر صورت النصر در بازی‌های اخیر نشان داده که تیمی قدرتمند است و می‌تواند دروازه هر تیمی را باز کند. ‌آنها در 19 بازی متوالی موفق به گل زدن شده‌اند. بنابراین پرسپولیس در بازی فردا کار بسیار سختی در مقابل ستاره‌های سرحال و خطرناک النصر دارد.


1359