عکس؛ دیدار مارسلو و خسه رودریگز پس از رویارویی در لیگ برزیل

عکس؛ دیدار مارسلو و خسه رودریگز پس از رویارویی در لیگ برزیل

پایگاه خبری فوتبالی - خسه رودریگز بازیکن اسبق رئال مادرید که در تابستان گذشته با قراردادی کوتاه مدت و سه ماهه راهی تیم کوریتیبا در فوتبال برزیل شده بود، با مارسلو ویرا دیدار کرد.

به گزارش فوتبالی ، در این هفته از رقابت های سری آ برزیل، کوریتیبا و فلومیننزه به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با پیروزی دو بر یک فلومیننزه همراه بود و یاران مارسلو یعنی تیم فلومیننزه موفق شد هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد. یکی از نکاتی که درباره این بازی وجود داشت، حضور خسه رودریگز در این دیدار بود. تک گل کوریتیبا را در این بازی در دقایق پایانی بازی خسه رودریگز به ثمر رساند.

خسه بازیکنی است که محصول آکادمی رئال مادرید است و بین سال های 2007 تا 2016 در رده های سنی مختلف باشگاه رئال مادرید بازی کرده است. او در تیم بزرگسالان رئال مادرید هم حضور داشته است و در آن جا با مارسلو هم‌تیمی بوده است. همین قضیه موجب شد تا اکنون دوباره دیداری با مارسلو داشته باشد و پیراهن او را به عنوان یادگاری با خودش ببرد.

خسه رودریگز در حال حاضر 30 سال سن دارد و مارسلو 35 ساله است. خسه از آن دسته بازیکنانی است که می توانست دوران حرفه ای بهتری داشته باشد.

1471