به بهانه درگذشت تری ونبلز؛ نگرانی عجیب مربی انگلیسی قبل از بازی ایران و استرالیا

به بهانه درگذشت تری ونبلز؛ نگرانی عجیب مربی انگلیسی قبل از بازی ایران و استرالیا

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی اسبق تیم ملی استرالیا، نگرانی‌های عجیبی قبل از بازی با ایران در پلی‌اف جام جهانی 1998 داشته است.

به گزارش فوتبالی، دقایقی قبل بود که خبر درگذشت تری ونبلز منتشر شد. مربی‌ای که برای فوتبالدوستان ایرانی به خاطر هدایت تیم ملی استرالیا در سال 1997، چهره شناخته‌شده‌ای محسوب می‌شود.

دیوید هیل به عنوان یکی از کسانی که در آن مقطع کنار تیم ملی استرالیا بود، سالها قبل در یک مصاحبه، به نکات عجیبی درباره بازی رفت ایران و استرالیا – که در ورزشگاه آزادی برگزار شد – اشاره کرده است.

به گفته هیل، درخواستهای ونبلز قبل از سفر به تهران، حکم یک کابوس برای تیم تدارکات استرالیا داشته چرا که ونبلز گفته بود هیچگونه مواد غذایی و آشامیدنی داخل ایران، قابل اعتماد نیست! و به همین دلیل استرالیا، کلی غذا و آب با خودشان به تهران بردند.

وقتی این موضوع رسانه‌ای می‌شود، سفیر وقت ایران در استرالیا خواهان برخورد با مسببان این ماجرا می‌شود که البته چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد.

مورد بعدی، به تاکتیک سرمربی وقت استرالیا برای مقابله با سوت‌های کَرکننده هواداران تیم ملی در ورزشگاه آزادی برمی‌گردد. او به جای اینکه تیمش را مستقیم راهی رختکن کند، آنها را به زمین می‌فرستد تا شاگردانش با جو ترسناک ورزشگاه آشنا شوند.

1984