پیش بازی یوونتوس- اینتر؛ جنگ اسکودتو

پیش بازی یوونتوس- اینتر؛ جنگ اسکودتو

پایگاه خبری فوتبالی - امشب یوونتوس و اینتر در  دربی حساس فوتبال ایتالیا به مصاف هم می روند که این بازی می تواند تا حد زیادی روی سرنوشت قهرمان لیگ ایتالیا تاثیر بگذارد.

به گزارش فوتبالی، امشب از ساعت 23:15 به وقت ایران، بیانکونری ها و نراتزوری ها در ورزشگاه آلیانس در تورین به مصاف همدیگر می روند.  یووه در حالی به این هفته از لیگ ایتالیا رسیده که در پایان هفته دوازدهم فقط دو امتیاز تا اینتر صدرنشین فاصله دارد. در حقیقت هر دو تیم در این فصل فقط یک شکست داشته اند. تیم آلگری که در این فصل در مسابقات اروپایی حضور ندارد، تمام تمرکزش را روی فتح اسکودتو گذاشته است و می خواهد در فوتبال ایتالیا قدرت نمایی کند.

در بازی امشب، بانوی پیر نمی تواند روی دنیلو، ماتیا دی شیلیو و تیموتی وه آ حساب کند چرا که همگی مصدوم هستند در حالی که پل پوگبا و نیکولو فاجولی به علت محرومیت در بازی امشب حضور ندارند.  اینتر در ماه های آغازین فصل عملا بی نقص بوده است و روی همان روندی قرار دارد که آنها را به قهرمانی اروپا رساند. تیم سیمونه اینزاگی سخت در تلاش است تا طلسم قهرمانی ایتالیا در سالهای اخیر را بشکند و بازی امشب برای آنها خیلی مهم است. الساندرو باستونی، بنجامین پاوارد و کریستین اصلانی به علت مصدومیت در ترکیب اینتر حضور ندارند. 

ترکیب احتمالی یوونتوس: شزنی، گاتی، برمر، روگانی، مک کنی، میرتی، لوکاتلی، ربیو، کاستیچ، ولاهوویچ و کیه زا.

ترکیب احتمالی اینتر: سومر، دارمیان، ده فرای، آچربی، دومفرایز، بارلا، چالهان اوغلو، مخیتاریان، دی مارکو، لوتارو و تورام.

4125