پاسخ تند اف 14 به شجاع: سرت را پایین بنداز و تلاش کن! (عکس)

پاسخ تند اف 14 به شجاع: سرت را پایین بنداز و تلاش کن! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - محمد ابراهیمی به مصاحبه بعد از بازی شجاع خلیل‌زاده که از هواداران تراکتور انتقاد کرده بود، پاسخ تندی داده است.

به گزارش فوتبالی، مصاحبه طولانی و جنجالی شجاع خلیل‌زاده کاپیتان تراکتور پس از پایان مسابقه تیمش برابر فولاد و انتقاد بی‌سابقه از هواداران تراکتور واکنش‌های بسیاری در فضای هواداری این تیم داشته و باعث شده تا مدافع تیم ملی بسیار مورد انتقاد تی‌تی‌ها قرار بگیرد.

خلیل‌زاده در اظهاراتی عجیب مدعی بود کسی از برد تراکتور در استادیوم شاد نبوده و بازیکنان بابت گل نزدن در دقایق ابتدایی استرس داشته‌اند که مبادا شعارهای اعتراض‌آمیز بشنوند. این صحبت‌ها در کنار شعارهای اعتراضی تی‌تی‌ها در تمرین تراکتور کاملا بیانگر ایجاد شکافی عمیق بین هواداران و بازیکنان تراکتور است.

با این حال صحبت‌های خلیل‌زاده، باعث واکنش یکی از محبوب‌ترین پیشکسوتان تراکتور هم شده و محمد ابراهیمی ستاره سال‌های نه چندان دور پرشورها با انتشار یک استوری به تندی از کاپیتان کنونی تراکتور گلایه کرده است.

اف 14 با انتشار یک استوری از هواداران تراکتور در صحبت‌هایی که مشخص است خطاب آن به چه کسی است، نوشته احترام هوادار در هر شرایطی از نان شب هم واجب‌تر است و هر وقت تیم کنونی توانست بازی‌های بزرگ را ببرد و سینوسی نتیجه نگیرد، آن وقت برای هواداران شاخ و شونه بکشند، که البته باز هم این کار درست نیست.

کاپیتان سابق تراکتور در ادامه چنین نوشته که هواداران بازیکنی که با جان و دل تلاش می‌کند را می‌شناسند پس بازیکنان کنونی سرشان را پایین انداخته و تلاش کنند!

1997