لحظه‎‌ای که واردی پس از خراب کردن موقعیت گل، خودش را زد!

لحظه‎‌ای که واردی پس از خراب کردن موقعیت گل، خودش را زد!

پایگاه خبری فوتبالی - جیمی واردی در پیروزی لسترسیتی در چمپیونشیپ مقابل واتفورد دبل کرد اما نمی توانست خودش را به خاطر خراب کردن موقعیت دروازه خالی ببخشد!

به گزارش فوتبالی، مهاجم سابق تیم ملی انگلیس با وجود سقوط تیمش از لیگ برتر، ترجیح داد که در لستر بماند و برای بازگشت این تیم به لیگ انگلیس بجنگد.  واردی بیش از یک دهه در ورزشگاه کینگ پاور حضور داشته و در این بازه بیش از 170 گل در لیگ انگلیس و چمپیونشیپ ثبت کرده است. 

واردی شب گذشته برای لستر در پیروزی دو بر صفر مقابل واتفورد در ورزشگاه کینگ پاور، دو گل به ثمر رساند تا پس از چندین هفته پایش به گلزنی باز شود. مهاجم  ۳۶ ساله به عنوان یار تعویضی در تیم انزو مارسکا وارد زمین شد که دو گل به ثمر رساند. واردی البته در این بازی فرصت گلزنی در موقعیت دروازه خالی را از دست داد که واکنش او به این اتفاق حسابی وایرال شده است.

در حقیقت واردی کاملا ناراحت بود، دستش را روی صورتش گذاشته بود و محکم به صورتش سیلی می زد چرا که از این که موقعیت را از دست داده، خوشحال نبود!

واردی در پایان بازی گفت که می توانسته که در این بازی چهار گل بزند و به همین خاطر اعتقاد داشته که می تونسته عملکرد بهتری داشته باشد. 

4125