قیمت «مسی جدید» برای رئال مادرید و سایر مشتریانش مشخص شد

قیمت «مسی جدید» برای رئال مادرید و سایر مشتریانش مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در تلاش است تا استعدادهای جدید فوتبال دنیا را زیر نظر بگیرد و به جای این که آنها را با ارقامی نجومی در سنین بالاتر به خدمت بگیرد، آنها را با قیمت هایی کمتر در سنین کمتر جذب کند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید  حالا شرایط یکی از ستارگان جام جهانی زیر 17 سال در اندونزی را زیر نظر گرفته است. در حقیقت رئال مادرید همچون بسیاری از تیم های انگلیسی توجه خود را به کلودیو اچوری ستاره ریورپلاته ملقب به "مسی جدید" جلب کرده است.

اچوری در بازی آرژانتین و برزیل در یک چهارم نهایی جام جهانی نوجوانان، هت تریک کرد تا تیمش با نتیجه سه بر صفر پیروز شود. کلودیو پیش از این با درخشش در ریورپلاته نامش را سر زبان ها انداخته بود.

حالا فابرزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی نیز قیمت این مهاجم را اعلام کرده است. در حقیقت این بازیکن که از نظر سرعت و تکنیک با مسی مقایسه می شود، در حال حاضر از نظر ریورپلاته 5+20 میلیون یورو قیمت دارد. پی اس جی و منچسترسیتی دیگر تیم هایی هستند که به صورت جدی شرایط خرید او را زیر نظر گرفته اند. 

رئال مادرید زمانی فدریکو والورده را پس از درخشش در جام جهانی نوجوانان جذب کرد که این بازیکن به ستاره رئالی ها تبدیل شد و حالا باید دید که ایا برای خرید اچوری نیز اقدامی خواهند داشت یا نه.

4125