علاقه مدافع انگلیسی به پیوستن به لیگ عربستان

علاقه مدافع انگلیسی به پیوستن به لیگ عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - لیگ عربستان به یک جذابیت برخی خیلی از بازیکنان تبدیل شده است تا بتوانند هم از نظر مالی منتفع شوند هم در کنار ستارگان سرشناس فوتبال دنیا بازی کنند.

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر فوق ستارگانی نظیر رونالدو، بنزما، سادیو مانه و محرز در لیگ عربستان بازی می کنند. حالا کریس اسمالینگ مدافع انگلیسی رم در مصاحبه با "لارپابلیکا" به حضور در لیگ عربستان در نقل و انتقالات زمستانی ابراز تمایل کرده است. البته این بازیکن در حال حاضر هیچ پیشنهادی به صورت رسمی از باشگاه های عربستانی دریافت نکرده اما به نظر می رسد که خودش خیلی دوست دارد در لیگ بازی کند. 

لارپابلیکا گزارش داده است که مصدومیت های پرشمار اسمالینگ صبر مدیران رم را لبریز کرده است و درها را به روی جدایی او در پنجره نقل و انتقالات زمستانی باز کرده است. ژ<زه مورینیو سرمربی رم نیز در مصاحبه اخیرش گفته است که نمی داند چه زمانی مدافع انگلیسی از مصدومیت برمی گردد چرا که او هنوز احساس درد دارد.

مدافع 34 ساله تا سال 2025 با رم قرارداد دارد  و باید دید که ایا در زمستان می تواند مقصدی برای خود پیدا کند یا نه. او قابلیت حضور در پست های مختلف خط دفاعی را دارد اما مصدومیت هایش باعث می شود که حتی باشگاه های عربستانی هم نسبت به خرید او مردد باشند. 

4125