بازگشت روسونری به جاده پیروزی بعد از 5 هفته

بازگشت روسونری به جاده پیروزی بعد از 5 هفته

پایگاه خبری فوتبالی - میلان در دیدار خانگی مقابل فیورنتینا با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید و با 26 امتیاز به رده سوم صعود کرد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته سیزدهم سری آ ایتالیا، تیم های میلان و فیورنتینا از ساعت 23:15 به وقت تهران در استادیوم سن سیرو به مصاف هم رفتند. دو تیم در حالی پا به میدان می گذاشتند که روسونری با 23 امتیاز در رده چهارم و ویولا با 20 امتیاز در رده ششم قرار داشتند. میلان در 5 بازی گذشته خود در سری آ، نتوانسته بود به برد برسد و استفانو پیولی برای کاهش فشار انتقادات نیاز شدیدی به کسب 3 امتیاز مقابل تیم سابقش داشت. 

در نیمه اول دو تیم بسیار آرام و محتاطانه بازی را آغاز کردند، اما رفته رفته میلان کمی بهتر از مهمان ظاهر شد و توانست چند موقعیت روی دروازه فیورنتینا ایجاد کند. در دقیقه 45 یک پنالتی به سود روسونری اعلام شد و تئو هرناندز موفق به باز کردن دروازه تراچیانو شد تا میلان با پیروزی یک بر صفر به رختکن برود.

در نیمه دوم فیورنتینا کاملاً تیم برتر میدان بود و چند موقعیت خطرناک روی دروازه مایک ماینان ایجاد کردند، اما نتوانستند از سد دفاعی میلان عبور کنند تا شاگردان استفانو پیولی با نتیجه 1-0 به برتری برسند.

4416