الهلال مهارشدنی نیست؛ بدون نیمار هم می درخشند

الهلال مهارشدنی نیست؛ بدون نیمار هم می درخشند

پایگاه خبری فوتبالی – وقتی مالکوم برای الهلال هت تریک می کند و برترین گلزن دیدار با الحزم می شود، عدم حضور نیمار کمتر از قبل به چشم می آید و این یعنی الهلال در آماده ترین روزهای خودش به سر می برد.

به گزارش فوتبالی، الهلال صدرنشین در دیدار امروز خود مقابل الحزم ته جدولی توانست این تیم را با نتیجه پر گل 9 بر صفر شکست دهد تا ثابت کند الهلال بدون ستاره برزیلی هم مدعی قهرمانی لیگ حرفه ای عربستان است. الهلال با برد امروز مقابل آخرین تیم جدول توانست دوازدهمین برد خود را به ثبت برساند. الهلالی ها از 14 بازی خود در این فصل 12 برد و تنها 2 مساوی داشته اند و رکورد شکست ناپذیری خود را تا این لحظه حفظ کرده اند. بازیکنانی که در برد قاطعانه الهلال مقابل الحزم گلزنی کردند عبارتند از: الکساندر میتروویچ، محمد کانو، محمد القحطانی، مالکوم (هت تریک)، صالح الشهری، محمد البریک و سرگی میلینکوویچ.

الهلال در حال حاضر با 4 امتیاز اختلاف نسبت به النصر که نزدیک ترین تعقیب کننده آنهاست در صدر جدول لیگ حرفه ای عربستان قرار دارد و آنها توانسته اند بدون نیمار به این موفقیت دست پیدا کنند. ستاره 31 ساله برزیلی در جریان مسابقات ملی از ناحیه ربات صلیبی دچار آسیب دیدگی شد و دوره نقاهت او همچنان ادامه دارد. نیمار جونیور با قراردادی به مبلغ 90 میلیون یورو به الهلال پیوست. نیمار قبل از مصدومیت تنها 5 بار برای آبی های عربستانی به میدان رفت و دستاورد او از این پنج بازی فقط 1 گل بود.

بازیکنان الهلال توانسته اند به یک هماهنگی خیلی خوب با یکدیگر برسند و این موضوع را در پیروزی های پی در پی آنها می تواند مشاهده کرد که البته نکته قابل تامل این است که عدم حضور نیمار هیچ خللی در این هماهنگی ایجاد نکرده است. الهلالی ها در بازی بعدی خود در لیگ قهرمانان آسیا با نوبهار نمنگان دیدار خواهند کرد و بعد از آن یکی از جذاب ترین بازی های لیگ را مقابل النصر آماده و کریستیانو رونالدو تجربه خواهند کرد.

1369