مسی و رونالدو در نیوکمپ به مصاف هم می روند؟

مسی و رونالدو در نیوکمپ به مصاف هم می روند؟

پایگاه خبری فوتبالی – مسی می تواند دوباره شانس پوشیدن پیراهن بارسلونا را داشته و با کریستیانو رونالدو و دیگر اسطوره های رئال مادرید در نیوکمپ روبرو شود

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی برای بازی خداحافظی خود از بارسلونا به نیوکمپ باز میگردد و در دیداری دوستانه به مناسبت 125 سالگی بارسلونا با بزرگترین ستاره های فوتبال جهان از جمله کریستیانو رونالدو روبرو خواهد شد. آرزوی هواداران بلوگرانا، باشگاه و خود مسی در یک بازی تماشایی محقق می شود. زمانی که مسی در سال 2021 بارسلونا را به مقصد پاریس ترک کرد، بازی خداحافظی در شان و شایسته این ابر ستاره دنیای فوتبال تدارک دیده نشد و حالا فرصت خوبی است تا با این دیدار دوستانه کاتالان ها به اسطوره بی بدیل خودشان یعنی لیونل مسی ادای احترام کنند. این بازیکن آرژانتینی پس از ترک بارسلونا به عنوان بازیکن ازاد راهی پاریس شد و بعد از جدایی از پاریسی ها شایعات بازگشت او به ترکیب آبی اناری ها قوت گرفته بود، اما با وجود همه حرف و حدیث ها، لیونل مسی ترجیح داد که به لیگ MLS برود و برای دیوید بکهام و اینترمیامی توپ بزند.

به گزارش منابع خبری بزرگترین بازی ادای احترام تمام دوران در 29 نوامبر 2024 برگزار می شود که مصادف با صد و بیست و پنجمین سالگرد بارسلونا خواهد بود. برای این مناسبت، قرار است از بزرگان حال حاضر فوتبال و همچنین اسطوره های پیشکسوت دعوت شود. از جمله نام هایی که سر و صدای زیادی به پا کردند می توان به رونالدینیو، داوید ویا، ریوالدو، روماریو، سسک فابرگاس، لوئیس انریکه و رونالدو نازاریوی بزرگ، بازیکن سابق برزیل اشاره کرد.

چندین اسطوره رئال مادرید نیز برای شرکت در این مسابقه دعوت خواهند شد و انتظار می رود کریستیانو رونالدو در صورت کسب رضایت مسئولان النصر در این دیدار دوستانه بازی کند. علاوه بر CR7، احتمالا چهره های برجسته دیگری مانند سرخیو راموس، زین الدین زیدان، گرت بیل و حتی خود دیوید بکهام، مالک اینترمیامی به این رویداد بزرگ دعوت می شوند. این پایان ماجرا نیست و انتظار می رود زلاتان ابراهیموویچ، استیون جرارد، جان تری، دیگو سیمئونه، فرانک لمپارد و فرناندو تورس نیز در لیست اسطوره های دعوت شده به این بازی ابرستاره ها باشند.

پیش بینی می شود هزینه بلیت این دیدار شگفت انگیز که بازگشت مسی به نیوکمپ با همراهی دیگر بزرگان فوتبال را رقم می زند، 250 یورو (حدود 272 دلار) باشد.

1369