بازگشت مدافع فرانسوی چلسی به تمرینات پس از دوری طولانی مدت

بازگشت مدافع فرانسوی چلسی به تمرینات پس از دوری طولانی مدت

پایگاه خبری فوتبالی- وسلی فوفانا مدافع چلسی، تمرینات خود را در کمپ تمرینی کوبهام از سر گرفته و به مرحله پس از ریکاوری مصدومیت خود رفت.

به گزارش فوتبالی ، پنج‌شنبه شب، این بازیکن و باشگاه عکس‌هایی از او منتشر کردند که در حالی که فوفانا لباس و کفش های تمرینی پوشیده بود و در خارج از ساعت در حال تمرین اضافه بود. این تصاویر فوفانا را نشان می‌داد که در کمپ تمرینی چلسی به فوتبال بازگشته در حالی که که مائوریسیو پوچتینو با لبخند او را در آغوش گرفته بود. این خبر باعث خوشحالی و عکس العمل مثبت هواداران چلسی در شبکه های اجتماعی شده بود.

پوچتینو با دیدن فوفانا در حال تسریع بهبودی خود آسوده خاطر شده است. این مدافع میانی از زمان انجام عمل جراحی ترمیم رباط صلیبی قدامی در ماه ژوئن به دلیل آسیب دیدگی زانو که در تور پیش فصل این تیم در آمریکا به آن دچار شده بود، از میادین دور بوده است. فوفانا پس از انتقال از لستر به چلسی در تابستان ۲۰۲۲ با انتقالی به مبلغ ۷۵ میلیون برای حضور در ترکیب آبی های لندن به علت مصدومیت با مشکل مواجه شده است. بن چیلول، تروو چالوبا و کارنی چوکوومکا دیگر مصدومان چلسی نیز اکنون در ترکیب آبی پوشان غایب هستند. با این حال، کریستوفر انکونکو ممکن است اولین بازی مورد انتظار خود در لیگ برتر را به زودی انجام دهد.