بازگشت پولیسیچ به ترکیب میلان با اعلام پیولی

بازگشت پولیسیچ به ترکیب میلان با اعلام پیولی

پایگاه خبری فوتبالی- استفانو پیولی سرمربی میلان، روز جمعه تایید کرد که کریستین پولیشیچ، وینگر تیم میلان مقابل فیورنتینا به میدان خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی ، وینگر آمریکایی پس از از دست دادن کل بازی های ملی ماه نوامبر، قرار است برای تیم ایتالیایی به میادین بازگردد. پولیسیچ در تاریخ ۷ نوامبر به دلیل مصدومیت مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا از ترکیب روسونری دور شد و حالا پس از دو هفته او اکنون آماده بازی است. با این حال، دیگر وینگر میلان یعنی رافائل لیائو برای این مسابقه از ترکیب دور خواهد بود، به این معنی که پولیسیچ ممکن است به سمت چپ زمین منتقل شود تا گزینه های وینگر راست را برای پیولی بیشتر کند. 

پیولی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت: "وقتی بازیکنی مصدوم می شود، ما در کل تیم آسیب می بینیم. ما همیشه سعی کرده‌ایم مشکلات تیم را بهبود دهیم و هر کاری برای بهتر شدن وضعیت انجام می‌دهیم. ما همه مصدومیت ها را آنالیز کرده ایم زیرا هر بازیکن مصدومیت مخصوص به خود را دارد. تیم های ملی هم به ما به مشکلات ما اضافه می کنند و بسیاری از باشگاه های دیگر نیز با همین وضعیت روبرو هستند. همه ما برای بهبود و کاهش تعداد مصدومان تلاش می کنیم. پولیسیچ، کالابریا ولوفتوس چیک در مقابل فیورنتینا برمی گردند اما لیائو،  کیائر و  اوکافور در دسترس نخواهند بود."

پولیسیچ آمریکایی اخیراً برای روسونری عملکرد خوبی داشته و آمار میلان در حضور او در زمین گویای این موضوع است. 

۱۰۰۹