خوشحالی تن هاگ از بازگشت لوک شاو

خوشحالی تن هاگ از بازگشت لوک شاو

پایگاه خبری فوتبالی- اریک تن هاگ معتقد است که بازگشت لوک شاو می تواند ثبات را به منچستریونایتد بازگرداند.

به گزارش فوتبالی ، سرمربی منچستریونایتد اخباری در مورد آندره اونانا و راسموس هویلوند ارائه کرده است. سرمربی هلندی فاش کرد که این مدافع چپ پس از اتمام دوره درمان خود پس از مصدومیت از ناحیه ران که او را به مدت سه ماه از میادین دور کرده بود، آماده بازی است. در همین حال، اونانا پس از غلبه بر مصدومیت کشاله ران که در بازی مقدماتی جام جهانی مقابل موریس گریبان او را گرفته بود آماده بازی با اورتون است. 

با این حال وضعیت هویلوند پس از اینکه او از ناحیه همسترینگ پای راست خود در برابر لوتون دچار مصدومیت شد، نامشخص است. مصدومیتی که او را مجبور کرد از ترکیب دانمارک برای دو بازی مقدماتی یورو مقابل اسلوونی و ایرلند شمالی دور باشد.

تن هاگ در گفتگو با خبرنگاران گفت: "لوک شاو یکشنبه در مقابل اورتون در دسترس خواهد بود و او را در ترکیب خواهید دید. نکات مثبت حضور لوک شاو و  توانایی فنی و رهبری او بر همگان واضح است. در طول فصل، ما یک مدافع چپ تخصصی را تاکنون در اختیار نداشتیم. ما بسیار خوشحال هستیم که او به تمرینات بازگشته است و این نشانه خوبی  برای تیم ما است. او به ما کمک خواهد کرد که ثبات بیشتری داشته باشیم و من از این مسئله مطمئن هستم."

۱۰۰۹