نجات یافتن بالوتلی از تصادف وحشتناک

نجات یافتن بالوتلی از تصادف وحشتناک

پایگاه خبری فوتبالی – ماریو بالوتلی، بازیکن پرحاشیه آدانا دمیراسپور ترکیه پس از تصادف وحشتناک در زادگاهش برشای ایتالیا، از همکاری با پلیس برای انجام تست الکل خودداری کرد.

به گزارش فوتبالی، ماریو بالوتلی که اخیرا جنجال های زیادی داشته و البته هیچکدام به فوتبال ارتباطی نداشته اند، در ساعت 20:30 روز پنجشنبه با خودروی آئودی Q8 خود بدون دخالت هیچ عامل بیرونی دیگری به شدت تصادف کرده و گزارش شده که این بازیکن پس از نجات پیدا کردن از این حادثه، از انجام تست الکل خودداری کرده است.

به گفته منابع خبری محلی، مهاجم سابق منچسترسیتی با چنان شدتی با مانع موجود در خیابان برخورد کرد که تمام کیسه‌های هوای ماشین باز شده و بخش‌هایی از جلو و انتهای خودرو نیز به شدت آسیب دیده است. علیرغم این تصادف شدید، بالوتلی موفق شد از باقیمانده خودروی خود خارج شود و بلافاصله با حالی بهم ریخته که احتمالا ناشی از زیاده روی در مصرف الکل بوده خود را به آمبولانس حاضر در محل حادثه رساند.

پلیس محلی تلاش کرد تا یک تست الکل از بالوتلی بگیرد اما این ملی پوش ایتالیایی انجام این کار را نپذیرفت و در نتیجه علاوه بر اینکه گواهینامه رانندگی او مصادره شد، پلیس هم به همین دلیل برای او پرونده‌ای را به جریان انداخته است. این اتفاق اندکی پس از بازگشت بالوتلی به تیم سوپر لیگ ترکیه یعنی آدانا دمیراسپور رخ داده و این درحالیست که او با سه گل در پنج بازی تاثیر چشمگیری در کسب امتیاز برای این تیم داشته است.

بالوتلی که به خاطر جنجال های بحث برانگیزش در داخل و خارج از زمین شهرت دارد، دوران حرفه‌ای با سابقه‌ای در باشگاه‌های بزرگ از جمله منچسترسیتی، آث میلان، لیورپول و مارسی داشته است و اخیرا برای بازگشت به تیم ملی ایتالیا و همراهی آنها در یورو 2024 اعلام آمادگی کرده بود، اما با این اتفاق بعید است که جایی برای بالوتلی در ترکیب لاجوردی پوشان در نظر گرفته شده باشد.

1369