نظر ستاره انگلیسی راجع به شانس قهرمانی لیورپول در لیگ برتر

نظر ستاره انگلیسی راجع به شانس قهرمانی لیورپول در لیگ برتر

پایگاه خبری فوتبالی - ترنت الکساندر آرنولد مدافع انگلیسی می گوید هدف لیورپول در فصل 2023-24 قهرمانی در لیگ برتر انگلیس خواهد بود و آن ها می خواهند یک بار دیگر با منچسترسیتی رقابت کنند. 

به گزارش فوتبالی، یورگن کلوپ و شاگردانش در فصل 2019-20 تاریخ سازی کردند و توانست بعد از مدت طولانی، بار دیگر قهرمان لیگ برتر انگلیس شوند. آن ها در 5 فصل گذشته 2 بار به نایب قهرمانی رسیدند و در فصل قبل به خاطر یک امتیاز اختلاف با منچستریونایتد، نتوانستند به جمع تاپ فور برسند و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را از دست دادند. 

به نقل از سایت گل، روز شنبه از ساعت 16 به وقت تهران، تیم های منچسترسیتی و لیورپول از هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس در استادیوم اتحاد به مصاف هم خواهند رفت. سیتیزن ها با یک امتیاز فاصله نسبت به لیورپول در صدر جدول قرار دارند. آرنولد در کنفرانس خبری گفت: "با نگاه کردن به رختکن و بازیکنان تیم، هدف تیم، قهرمانی در لیگ برتر است و حس می کنیم که می توانیم به این افتخار دست پیدا کنیم. در فصل قبل خیلی خوب نبودیم، اما می خواهیم خودمان را به چالش بکشیم و دوباره با سیتی رقابت کنیم. ما به رده های بالای جدول تعلق داریم و هر فصل باید برای قهرمانی در تمامی تورنمنت ها بجنگیم."

4416