پايان هفته دوم ليگ برتر فوتبال زنان؛ زور ملوان و سپاهان به يكديگر نرسيد

پايان هفته دوم ليگ برتر فوتبال زنان؛ زور ملوان و سپاهان به يكديگر نرسيد

پايگاه خبرى فوتبالى- هفته دوم ليگ برتر فوتبال زنان، دقايقى قبل با انجام پنج بازى به پايان رسيد. 

به گزارش فوتبالى، هفته دوم ليگ برتر فوتبال زنان ايران امروز شاهد پنج ديدار در شهر هاى مختلف بود. ملوان- سپاهان؛ هيچ كدام كوتاه نيامدند در حساس ترين ديدار امروز دو تيم ملوان و سپاهان به مصاف هم رفتند. هر دو تيم كه ديدار اول خود را با پيروزى پشت سر گذاشته بودند براى بردن اين ديدار به ميدان آمدند. 

در دقايق ابتدايى اين مسابقه افسانه چترنور براى ملوان گلزنى كرد تا سپاهانى ها غافلگير شوند اما در ادامه سپاهان با گل فاطمه پسنديده بازى را به تساوى كشاند و همين نتيجه تا پايان مسابقه باقى ماند. خاتون بم- آوا تهران؛ گلباران خاتم در روز درخشش قنبرى خاتون بم بعد از پيروزى در هفته نخست مقابل كانى، امروز هم هشت گل وارد دروازه آوا كرد تا شكست سنگينى به اين تيم تحميل كند. 

زهرا قنبرى در اين ديدار چهار گل به ثمر رساند كه نقش پر رنگى در اين پيروزى داشت. 

ايساتيس فارس- شهردارى سيرجان؛ نخستين پيروزى ايراندوست با شهردارى  شهردارى سيرجان امروز در ديدارى يك طرفه با چهار گل ميزبانش فرا ايساتيس كران را شكست داد تا نخستين برد مريم ايراندوست و شاگردانش در اين فصل رقم بخورد. 

نماينده البرز- پالايش گاز ايلام؛ ده دقيقه تلخ براى البرزى ها نماينده البرز در حالى به مصاف پالايش گاز رفت كه در هفته اول شكست سنگينى مقابل سپاهان خورده بود و امروز براى جبران به ميدان آمد. اين ديدار تا دقيقه ٨٠ با تساوى صفر صفر دنبال مى شد تا اينكه روژين تمريان اولين گل را براى پالايش گاز به ثمر رساند و اين تيم دومين برد خود را در اين فصل كسب كرد. 

پيكان تهران- كانى كردستان؛ كانى همه را شگفت زده كرد دو تيم بازنده هفته اول اين هفته براى كسب اولين امتيازشان در پيكان شهر مقابل هم قرار گرفتند. در اين ديدار كانى با دو گل از اسماعيلى و سليمانى مقابل پيكان پيروز شد تا دشت سه امتيازى از تهران با خود به ارمغان آورد. 

نتايج كامل بازى هاى هفته دوم ليگ برتر فوتبال زنان: 

خاتون بم ٨ آوا تهران ٠ 

ملوان انزلى ١ سپاهان اصفهان ١ 

فرا ايساتيس فارس ٠ شهردارى سيرجان ٤ 

پيكان ٠ كانى كردستان ٢ 

نماينده البرز ٠ پالايش گاز ايلام ١ 

٦٠٠١