چرا اسکالونی می‌خواهد تیم ملی آرژانتین را ترک کند؟

چرا اسکالونی می‌خواهد تیم ملی آرژانتین را ترک کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - پس از بازی تیم ملی آرژانتین مقابل تیم ملی برزیل این حرف و حدیث ها پیش آمد که لیونل اسکالونی قصد ترک تیم ملی آرژانتین را دارد و می خواهد پس از حدود پنج سال حضور در تیم ملی آرژانتین، این تیم را ترک کند.

به گزارش فوتبالی ، تیم ملی آرژانتین موفق شد با نتیجه یک بر صفر در ورزشگاه ماراکانا تیم ملی برزیل را شکست دهد. لیونل اسکالونی پس از این بازی با اعضای کادر فنی تیمش عکس یادگاری گرفت و ممکن است که این عکس معنای خداحافظی بدهد.

به گفته ESPN، لیونل اسکالونی چند دلیل برای ترک تیم ملی آرژانتین دارد. یکی از مهم ترین دلایل این است که لیونل اسکالونی معتقد است که فدراسیون فوتبال آرژانتین به خواسته های او بی توجه است. در حقیقت اسکالونی می خواهد که تیم ملی آرژانتین در فیفادی ها با تیم های بزرگ اروپایی بازی دوستانه برگزار کند اما فدراسیون فوتبال آرژانتین اردو های تبلیغاتی در کشور های چین و اندونزی برگزار می کند و با تیم های سطح پایین تر بازی دوستانه برگزار می کند.

مورد دیگر این است که فدراسیون فوتبال آرژانتین پس از گذشت یک سال از قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر، هنوز پاداشی که باید به اعضای کادر فنی تیم ملی آرژانتین می داد را نداده است.

1471