سه باشگاه عربستانی به دنبال جذب بازیکن بارسلونا

سه باشگاه عربستانی به دنبال جذب بازیکن بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - مارکوس آلونسو مدافع چپ اسپانیایی بارسلونا یکی دیگر از بازیکنانی است که ممکن است راهی فوتبال عربستان شود و به جمع بازیکنانی بپیوندد که از فوتبال اروپا به فوتبال عربستان رفته اند.

به گزارش فوتبالی ، مارکوس آلونسو که در حال حاضر 32 سال سن دارد در این فصل تنها حدود 300 دقیقه به میدان رفته است و شرایط برای او در تیم ژاوی هرناندز خوب پیش نرفته است. ژاوی بیشتر به بازیکن جوانی مثل آلخاندرو بالده میدان می دهد و به او اعتقاد دارد. از آن جایی که قرارداد مارکوس آلونسو با بارسلونا تا پایان این فصل اعتبار دارد، به نظر می رسد که این بازیکن اسپانیایی راه جدایی از بارسلونا را در پیش گرفته است.

به گفته روزنامه موندو دپورتیوو، باشگاه هایی مثل الاتحاد عربستان، الاتفاق عربستان و الهلال شرایط مارکوس آلونسو را زیر نظر دارند و به دنبال این هستند که اگر بارسلونا قرارداد این بازیکن را تمدید نکرد، او را به طور رایگان به خدمت بگیرند. 

بارسلونا می تواند قرارداد مارکوس آلونسو را به مدت یک فصل دیگر پس از این فصل تمدید کند چرا که چنین بندی در قرارداد آلونسو وجود دارد اما اگر این اتفاق نیفتد رفتن مدافع چپ اسپانیایی به فوتبال عربستان بسیار محتمل است.

1471