عکس؛ سه پرتغالی رئال مادرید در دهمین قهرمانی اروپایی این تیم

عکس؛ سه پرتغالی رئال مادرید در دهمین قهرمانی اروپایی این تیم

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در فصل 2013/14 موفق شد برای دهمین بار در تاریخ خود قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود و پس از دوازده سال دوباره طعم قهرمانی در این رقابت ها را بچشد.

به گزارش فوتبالی ، در آن زمان سه بازیکن پرتغالی در ترکیب رئال مادرید حضور داشت. بدون تردید کریستیانو رونالدو که آقای گل تاریخ باشگاه رئال مادرید است نقش بسیار پر رنگی در قهرمانی دهم رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا داشت. رونالدو 17 گل در آن فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند. هیچ بازیکن دیگری نتوانسته است در یک فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا 17 گل به ثمر برساند و رکورد کریستیانو رونالدو در فصل 2013/14 همچنان پا بر جا است.

فابیو کوئنترائو که یک مدافع چپ بود در آن زمان در دوران اوج خود قرار داشت. او البته به مرور زمان درگیر حواشی مختلف شد و خیلی زود محو شد. په په هم مدافع وسط رئال مادرید بود که هنوز هم بازی می کند و در تیم پورتو حضور دارد. هم په په و هم رونالدو یک دوران حرفه ای طولانی داشتند اما فابیو کوئنترائو به این شکل نبود و اوضاع برایش خوب پیش نرفت.

رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2013/14 موفق شد در شهر لیسبون با نتیجه چهار بر یک اتلتیکو مادرید را شکست دهد و به قهرمانی برسد.

1471