دوری 10 روزه مدافع پاری سن ژرمن از ترکیب این تیم

دوری 10 روزه مدافع پاری سن ژرمن از ترکیب این تیم

پایگاه خبری فوتبالی- پاریس سن ژرمن مصدومیت مارکینیوس را تایید کرده و این مدافع دیدار هفته آینده لیگ قهرمانان اروپا با نیوکاسل را از دست خواهد داد.

به گزارش فوتبالی ، این مدافع مرکزی مجبور شد در نیمه اول بازی برزیل در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ تعویض شود. مارکینیوس پس از بازی اعتراف کرد که دردی را در ناحیه همسترینگ خود احساس می کند که او را مجبور به بیرون رفتن از زمین بازی کرد. این مدافع روز پنجشنبه به پاریس بازگشت و پس از انجام ازمایش های بیشتر، میزان مصدومیت او مشخص شد.

 باشگاه پاری سن ژرمن در بیانیه ای گفت: "مارکینیوس آسیب دیدگی کوچکی در ناحیه همسترینگ پای راست خود دارد و این بازیکن به مدت ۱۰ روز تحت درمان باقی خواهد ماند." پاری سن ژرمن روز جمعه باید با موناکو در پارک دو پرنس و در لیگ ۱ فرانس پیش از میزبانی از نیوکاسل در لیگ قهرمانان اروپا رقابت کند. انها همچنین وارن زئیر امری را به دلیل آسیب دیدگی مچ پا در اختیار نخواهند داشت و انتظار نمی رود که این هافبک تا سال آغاز سال ۲۰۲۴ به میادین بازگردد. با این حال،  پرسنل کیمپمبه مدافع پاریسی ها پس از پایان مصدومیت با تیم تمرین کرده و در حال نزدیک شدن به شرایط بازی است اما سرمربی تیم یعنی لوئیس انریکه باید در مورد حضور او در بازی با موناکو تصمیم بگیرد.

۱۰۰۹