پاردس و درخواست از اسکالونی برای ادامه حضور در تیم ملی آرژانتین

پاردس و درخواست از اسکالونی برای ادامه حضور در تیم ملی آرژانتین

پایگاه خبری فوتبالی- لئاندرو پاردس از لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین خواست تا نظرش را در مورد استعفای احتمالی خود تغییر دهد.

به گزارش فوتبالی ، اسکالونی در یک مصاحبه عجیب پس از پیروزی ۱-۰ ارژانتین مقابل برزیل در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ خاطر نشان کرد که باید در مورد انچه که باید در آینده در تیم ملی آرژانتین انجام دهد فکر کند و این نشان می دهد که او ممکن است مربیگری در تیم ملی را رها کند. اظهارات او موجی از شوک را در میان بازیکنان و هواداران آلبی سلسته ایجاد کرد، زیرا انها پس از اینکه به سومین جام جهانی خود در قطر ۲۰۲۲ زیر نظر اسکالونی رسیدند این مربی را در بالاترین درجه احترام قرار می دهند. پاردس اکنون از اسکالونی خواست تا در مورد تصمیم خود تجدید نظر کند. پاردس پس از بازی به رسانه ها گفت: "ما با اسکالونی صحبت نکردیم. ما می دانیم که او بهترین سرمربی است و بیایید امیدوار باشیم که او در تیم ملی  بماند زیرا اگر او تصمیم به ماندن بگیرد برای همه بازیکنان بسیار مهم خواهد بود. او دلایل خود را خواهد داشت ولی ما امیدوارم او نظرش را عوض کند و با ما بماند."

آرژانتین از زمانی که اسکالونی هدایت این تیم را به دست گرفت دوباره شکوفا شده است. آنها در حال حاضر در صدر گروه مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آمریکای جنوبی قرار دارند و هشت امتیاز برتری نسبت به برزیل دارند که سه بازی متوالی را تحت فرناندو دینیز شکست خورده است.اظهارات اسکالونی پس از بازی همراه با خشونت در ورزشگاه ماراکانا برزیل مطرح شد. سخنان او می تواند باعث ایجاد بی انگیزگی در بین بازیکنان آرژانتین شود اما او هیچ تصمیم قطعی در مورد استعفای احتمالی خود مطرح نکرده است. اگرچه بیان استعفا از تیم ملی آرژانتین نیز می تواند سوالاتی را در مورد آینده اسکالونی مطرح می کند، اما هواداران تیم ملی آرژانتین امیدوارند که مربی موفق انها در جام جهانی گذشته به این زودی ها تیم را ترک نکند.

۱۰۰۹