عکس؛ وقتی رونالدو و رونالدینیو با هم روبرو شدند

عکس؛ وقتی رونالدو و رونالدینیو با هم روبرو شدند

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالد و رونالدینیو که روزگاری ستاره برزیلی دنیای فوتبال بود، در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در چهارچوب بازی رئال مادرید - میلان سابقه رویارویی با هم را دارند.

به گزارش فوتبالی ، در فصل 2010/11 در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در مرحله گروهی رئال مادرید و میلان با هم همگروه شدند. بازی رفت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد و بازی برگشت در ورزشگاه سن سیرو بود.

در بازی رفت رئال مادرید که در آن زمان ژوزه مورینیو را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود داشت، موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد. کریستیانو رونالدو در دقیقه 13 و مسعود اوزیل در دقیقه 14 در آن بازی گل های رئال مادرید را زدند.

بازی برگشت با تساوی دو بر دو همراه شد که هیگواین و لئون گل های رئال مادرید را در آن بازی زدند و اینزاگی هر دو گل میلانی ها را در آن بازی به ثمر رساند.

یکی از قاب های فراموش نشدنی بازی برگشت رئال مادرید - میلان در فصل 2010/11 مربوط به لحظه ای بود که کریستیانو رونالدو و رونالدینیو با هم هنگام ورود به زمین در ابتدای بازی خوش و بش کردند. رونالدینیو در پایان آن فصل فوتبال اروپا را برای همیشه ترک کرد.

1470