فاطمه شريف سرمربى ملى حفارى اهواز: بدشانسى عجيبى به تيم افتاده است

فاطمه شريف سرمربى ملى حفارى اهواز: بدشانسى عجيبى به تيم افتاده است

پايگاه خبرى فوتبالى- فاطمه شريف سرمربى تيم فوتسال ملى حفارى اهواز پس از شكست مقابل مس رفسنجان در چارچوب هفته پنجم رقابت هاى سوپرليگ فوتسال زنان از مشكلات اين تيم با خبرنگار ''فوتبالى'' صحبت كرد.

به گزارش فوتبالى، هفته پنجم سوپر ليگ فوتسال زنان در حالى به اتمام رسيد كه ملى حفارى اهواز با شكست مقابل مس رفسنجان صدر جدول را از دست داد.

فاطمه شريف درباره اتفاقات تيمش به خبرنگار ''فوتبالى'' گفت: "تیم ما برای بازی با رفسنجان، شرایط خوبی نداشت و با توجه به اینکه خانم نسا احدی در هفته دوم مسابقات دچار پارگی acl شد و همچنین رقیه صومعه هم در هفته دوم با کشیدگی رباط acl مواجه شد، ما این ۲ بازیکن شایسته تیم را از هفته سوم در اختیار نداشتیم."

وی افزود: "در هفته چهارم بعد از اتمام بازی با سایپا مادر خانم عصمت داوودی فوت شد و جا دارد از عصمت تشکر کنم که با شرایط سخت روحی که داشت در بازی مقابل رفسنجان کنار تیم بود و برای تیم بازی کرد‌. بدشانسى عجيبى به تيم افتاده است و از ابتدای اين هفته هم خانم ها سارا شیربیگی و زینب کرمی دچار آنفولانزای شدید شده و در طول هفته تمرین نداشتند."

او در ادامه گفت: "با وجود همه مشکلات بازی را خوب شروع کردیم که درخشش فرزانه توسلى در دروازه مس مانع گلزنی تیم ما شد و روی اشتباهات فردی ۲ گل با فاصله زمانی کم دریافت کردیم و علی رغم تغییر تاکتیک و حتی استفاده از پاورپلى، با بی دقتی در ضربات آخر نتوانستیم در گلزنی موفق باشیم و درنهایت بازى را با نتيجه چهار بر دو واگذار کردیم. به تیم مس رفسنجان بابت این پیروزی تبریک میگویم، آنها مزد دوندگی و جنگندگی خودشان را گرفتند."

6001