تراکتور با سه غایب سرشناس به مصاف فولاد می‌رود؟

تراکتور با سه غایب سرشناس به مصاف فولاد می‌رود؟

پایگاه خبری فوتبالی - ممکن است تراکتور در بازی با فولاد سه بازیکن غایب داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، تمرین دیروز تراکتور درحالی با حضور اصحاب رسانه و هواداران برگزار شد که در این جلسه تمرینی سه بازیکن تراکتور نتوانستند چندان با تیم خود تمرین کنند.

اولین بازیکن محمد نادری است. مدافع چپی که دوباره به ترکیب تراکتور بازگشته بود ولی دیروز باوجود اینکه با لباس ورزشی در بنیان دیزل حضور داشت، اما تمرین هم‌تیمی‌هایش را به نظاره نشست و حتی وارد چمن هم نشد. دلیل عدم تمرین این مدافع هنوز مشخص نیست و گویا وی سرما خورده است.

مهدی شیری دیگر بازیکنی است که در تمرین تیمی حضور نداشت. مدافعی که حضورش در پست وینگر در بازی با استقلال بسیار سر و صدا کرده، پس از اینکه گرم کردن بازیکنان به اتمام رسید در کار گروهی شرکت نداشت و همراه با میلاد کر به تمرین انفرادی پرداخت. گفته می‌شود دست این بازیکن ترک برداشته و مشخص نیست به بازی با تیم سابق خود برسد یا خیر.

علاوه بر این دو نفر، حسین پورحمیدی دروازه‌بان اول تراکتور هم زودتر از سایرین تمرین را ترک کرد و در بازی درون تیمی تی‌تی‌ها، دو سنگربان دیگر تراکتور یعنی احسان مرادیان و ادیب زارعی حضور داشتند. دلیل این ترک تمرین زودتر توسط پورحمیدی مشخص نیست و به نظر وی هم مصدومیتی جزئی دارد.

1997