قهرمان عربستان به لیگ قهرمانان اروپا می‌رود؟

قهرمان عربستان به لیگ قهرمانان اروپا می‌رود؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که رویای باشگاه های عربستانی در مورد حضور در لیگ قهرمانان اروپا در سالهای آینده محقق خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، خوزه فلیکس دیاز خبرنگار اسپانیایی نشریه مارکا در این باره صحبت کرد:" اتحادیه فوتبال اروپا مذاکراتی با فدراسیون فوتبال عربستان داشته است. این مذاکرات رسمی نیستند اما مذاکراتی جدی صورت گرفته تا یک باشگاه عربستانی برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا دعوت شود. دلیل این تصمیم هم مربوط به حضور ستارگانی است که در لیگ عربستان حضور دارند، این نکته توجه مقامات فوتبال اروپا را جلب کرده است. 

فلیکس دیاز در این باره که کدام تیم اروپایی می تواند در لیگ قهرمانان اروپا شرکت کند، گفت:" تیمی که قهرمان لیگ عربستان شود، می تواند در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده شرکت کند."

اخیرا شایعات در مورد حضور تیم های عربستانی در لیگ قهرمانان اروپای فصل 25-2024 تکذیب شده اما خوزه فلیکس دیاز با صحبت های اخیرش به این شایعات دامن زده است.  در حال حاضر الهلال و النصر جدی ترین رقبا برای قهرمانی لیگ عربستان هستند. اگر النصر به قهرمانی برسد و به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند، بازگشت دوباره کریستیانو رونالدو به عنوان اقای گل تاریخ لیگ قهرمانان اروپا به این تورنمنت، جذابیت ویژه ای برا یهواداران این بازیکن خواهد داشت.

4125