واکنش نیمار به اتفاقات بازی جنجالی برزیل و َآرژانتین

واکنش نیمار به اتفاقات بازی جنجالی برزیل و َآرژانتین

پایگاه خبری فوتبالی - "جهنم خالص"، نیمار مدعی است که در جریان بازی جنجالی برزیل و آرژانتین قطعا اگر حضور داشت "ضربه های زیادی" به او وارد می شد، چون فوق ستاره مصدوم الهلال به جو "آتشین" ماراکانا واکنش نشان می دهد.

به گزارش فوتبالی، نیمار مدعی شده که اگر در بازی جنجالی برزیل مقابل آرژانتین در روز سه شنبه بازی می کرد، ضربه های زیادی به او وارد می شد.

برزیل در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 در ماراکانا با نتیجه 1-0 مقابل آرژانتین شکست خورد و نیکلاس اوتامندی گل پیروزی بخش آرژانتینی ها را در این دیدار به ثمر رساند. دیدارهای بین رقبای قدیمی همیشه جنجالی و حیثیتی است، اما خشونت های قبل از بازی در داخل ورزشگاه با حضور هواداران و پلیس برزیل باعث شد تا آتش این بازی شعله ور تر شود. نیمار به دلیل مصدومیت ACL بازی را از دست داد، اما ادعا کرد که اگر بازی می کرد قطعا مورد هدف ضربات زیادی قرار می گرفت.

نیمار در استوری اینستاگرام خود گفت: "بازی خوب، کلاسیک و جنجالی بود. قرار بود در آن بازی ضربه های زیادی بخورم، اما در ازای آن ضربات، جهنم به پا می کردم." نیمار در ماه اکتبر در حالیکه برای برزیل بازی می کرد، تنها چند ماه پس از ترک پاریسن ژرمن برای پیوستن به تیم الهلال در لیگ برتر عربستان، دچار مصدومیت ACL شد.

ابتدا هرج و مرج در هنگام خواندن سرودهای ملی به وجود آمد، زیرا طرفداران برزیل و آرژانتین شروع به درگیری کردند. پلیس برزیل چندین هوادار آرژانتینی را هنگام تلاش برای تحت فشار قرار دادن هواداران مجروح کرد و لیونل مسی و هم تیمی هایش به سمت جایگاه رفتند تا امنیت آنها را بررسی کنند. آرژانتین در نهایت اولین برد خارج از خانه خود را در برزیل در مقدماتی جام جهانی به دست آورد و سومین شکست متوالی را به رقیب سرسخت و دیرینه خود تحمیل کرد.

نیمار هنوز راه درازی برای بازگشت به میادین در پیش دارد، اگرچه او باید قبل از بازی بعدی برزیل در مرحله مقدماتی جام جهانی در سپتامبر سال آینده به میادین بازگردد. برزیل تا کنون فقط دو بازی از شش بازی مقدماتی خود را برده است اما توجه خود را به بازی دوستانه مقابل انگلیس در ومبلی در ماه مارس معطوف خواهد کرد.

1369