سوال روز: چه کسی جایگزین ساوتگیت می شود؟

سوال روز: چه کسی جایگزین ساوتگیت می شود؟

پایگاه خبری فوتبالی – کارشناسان معتقدند زمان جدایی گرت ساوتگیت از سه شیرها فرا رسیده، اما چه کسی باید جایگزین سرمربی بریتانیایی ها شود؟

به گزارش فوتبالی، سرمربی سه شیرها تیمش را به نیمه نهایی جام جهانی و فینال قهرمانی اروپا رساند - اما آیا پیشرفت کافی در عملکرد تیم و بازیکنان انگلیس حاصل شده است؟

انگلیس برای قرعه کشی فینال قهرمانی اروپا در 2 دسامبر در پات 1 خواهد بود، اما با بازی مایوس کننده ای که آنها در اسکوپیه در مقابل مقدونیه شمالی در شبی فراموش نشدنی از خود به نمایش گذاشتند، انتقادات وارده به ساوتگیت و عدم بهبود عملکرد تیم در مدت زمان مربیگری او بیش از پیش قوت گرفت.

این انتقادات به دنبال پیروزی نه چندان قانع کننده انگلیس مقابل مالت در ومبلی مطرح شد که ساوتگیت با تصمیماتی اشتباه در مورد ترکیب و انتخاب تیم که در چند وقت اخیر زیر سوال رفته بود - به ویژه محرومیت رحیم استرلینگ از تیم ملی – خود به این حرف و حدیث ها دامن زد.

سرمربی سه شیرها تا پایان یورو 2024 با اتحادیه فوتبال انگلیس قرارداد دارد، اما آیا باید بار دیگر به ساوتگیت این فرصت را داد تا شاید بتواند در جام جهانی 2026 افتخاری برای بریتانیایی ها کسب کند؟ و خب اگر اتحادیه فوتبال انگلیس این شانس مجدد را به گرت ساوتگیت ندهد، باید منتظر چه کسی در مقام سکان دار هدایت سه شیرها بود؟

1369