الهلال به دنبال جذب بازیکن بارسلونا به جای نیمار

الهلال به دنبال جذب بازیکن بارسلونا به جای نیمار

پایگاه خبری فوتبالی - الهلال عربستان که در تابستان گذشته نیمار جونیور را به خدمت گرفت و انتظار داشت که این بازیکن تبدیل به ستاره اش شود، شرایط به شکل دیگری برایش پیش رفت.

به گزارش فوتبالی ، نیمار جونیور با مصدومیتی که به آن دچار شد، کل فصل 2023/24 را از دست می دهد و به این ترتیب رویاهایی که الهلالی ها برای او داشتند به طور کامل بر باد رفت.

الهلال عربستان گزینه هایی مثل ویکتور اوسیمن و جیدون سانچو را در نظر داشته است تا با آن ها جای خالی نیمار جونیور را پر کند اما به تازگی نام یک بازیکن دیگر هم به میان آمده است. رافینیا وینگر برزیلی بارسلونا بازیکنی است که الهلالی ها به تازگی او را زیر نظر گرفته اند.

رافینیا که تا سال 2027 با آبی و اناری پوشان قرارداد دارد، مورد توجه الهلال عربستان قرار گرفته است. الهلالی ها می خواهند در ژانویه برای خرید او اقدام کنند. پیشنهاد الهلال عربستان می تواند شامل یک خرید قرضی به همراه بند خرید باشد. شاید هم الهلالی ها به سراغ خرید دائمی رافینیا بروند اما بعید است که باشگاه بارسلونا با فروش دائمی رافینیا موافقت کند چرا که این وینگر برزیلی در حال حاضر 26 سال سن دارد و همچنان می تواند آینده ای درخشان داشته باشد.

1470