تیم‌های حاضر در یورو 2024 مشخص شدند/ نگاهی به زمان قرعه‌کشی و برگزاری جام ملت‌های اروپا

تیم‌های حاضر در یورو 2024 مشخص شدند/ نگاهی به زمان قرعه‌کشی و برگزاری جام ملت‌های اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - با به پایان رسیدن هفته آخر رقابت های انتخابی یورو 2024، اکنون تکلیف تیم های صعود کننده به جام ملت های اروپا و همچنین تیم های صعود کننده به پلی آف مشخص شده است و باید دید که در نهایت گروه بندی این رقابت ها به چه شکل خواهد بود.

به گزارش فوتبالی ، تیم های صعود کننده به این رقابت ها اکنون به این صورت است: آلمان (میزبان)، اتریش، صربستان، بلژیک، فرانسه، پرتغال، اسپانیا، اسکاتلند، ترکیه، انگلیس، مجارستان، اسلواکی، آلبانی، دانمارک، هلند، رومانی، سوییس، ایتالیا، اسلوونی، جمهوری چک، کرواسی.

این تیم ها که نام آن ها آورده شد به طور قطعی به رقابت های یورو 2024 صعود کرده اند اما مسابقات پلی آف قرار است که در ماه مارس سال 2024 برگزار شود و به این ترتیب تکلیف بقیه تیم های صعود کننده مشخص می شود.

تیم های راه یافته به پلی آف عبارتند از: گرجستان، یونان، اوکراین، ولز، لهستان، استونی، فنلاند، قزاقستان، رژیم صهیونیستی، لوکزامبورگ، ایسلند، بوسنی.

تنها سه تیم از این دوازده تیم که به پلی آف راه پیدا کرده اند در رقابت های یورو 2024 حضور خواهند داشت.

در حقیقت 21 تیم تاکنون به طور قطعی راهی یورو شده اند و سه تیم هم از پلی آف به آن ها اضافه می شود و یورو 2024 با 24 تیم برگزار می شود.

مرحله گروهی بازی ها قرار است از تاریخ 14 ژوئن تا 26 ژوئن سال 2024 برگزار شود و به این ترتیب پس از اتمام فصل 2023/24 وارد رقابتهای جام ملت های اروپا می شویم.

فینال رقابت های یورو 2024 در تاریخ 14 جولای برگزار می شود و به این ترتیب قهرمان این تورنمنت مشخص می شود.

1470