عباسی: آقای X زیاد داریم نمی‌دانم منظور قلعه‌نویی کیست/در ایران جذب بازیکن رنجنامه است

عباسی: آقای X زیاد داریم نمی‌دانم منظور قلعه‌نویی کیست/در ایران جذب بازیکن رنجنامه است

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: آقای ایکس زیاد داریم و نمی‌دانم منظور قلعه‌نویی چه کسی بوده است.

سعید عباسی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شرایط تراکتورسازی در نقل و انتقالات اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و فقط باید یک مهاجم به تیم اضافه شود. در روزهای آخر نقل و انتقالات همه توجهمان به جذب یک مهاجم است. در ایران بازیکن گرفتن یک سرفصل و رنجنامه است. باید مواظب همه چیز باشیم مثلا چه کسی با چه کسی قهر است یا چه بازیکنی با چه تیمی به مشکل خورده است. اگر ما بتوانیم مهاجم مورد نظر قلعه نویی را جذب کنیم فکر نمی کنم مشکل خاصی داشته باشیم.

وی در خصوص آخرین تلاش های تراکتورسازی برای جذب نانگ و ادینهو گفت ادینهو که ما را خیلی سر کار گذاشت. در حالی که ما با مدیربرنامه های او توافق اولیه هم کرده بودیم به ما پیغام داد که شاید نخواهد از تیمش جدا شود. در مورد نانگ هم باید بگویم شامل همان رنجنامه ها شده ایم. من فکر می کنم ما در سازمان لیگ و فدراسیون خود نیازمند یک کارگروه برای جذب بازیکنان خارجی هستیم. باشگاه های ما اطلاعات کمی در مورد قواعد بین المللی جذب بازیکن خارجی دارند. ما واقعا در مورد قرارداد بستن با بازیکنان خارجی اشراف درست و کاملی نداریم. یکی نیست که ما را صددرصد راهنمایی کند.

عباسی تاکید کرد: همین اطلاع نداشتن درست باعث شده تا وقتی بازیکن خارجی پولش را نمی گیرد به سرعت با کمک مدیربرنامه های خود از باشگاه های ایرانی به فیفا شکایت می کنند و ما تا به خودمان بیاییم که چه چیزی در این شکایت وارد است یا نه جریمه می شویم و محکوم به پرداخت آن هم می شویم. داستان نانگ با نفت هم همین است. نانگ مدعی است باشگاه نفت پولش را نداده و می تواند یک طرفه قراردادش را فسخ کند اما ما درخواست رسمی خود را به نفت داده ایم و منتظر هستیم تا تکلیف آنها با هم مشخص شود. اگر بتوانیم نانگ را جذب کنیم دیگر بازیکن نمی گیریم اما اگر نانگ منتفی شود یک مهاجم سوئدی را زیر نظر داریم و به سراغ او می رویم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در مورد اینکه امیر قلعه نویی با عنوان اینکه آقای X  ما را سکته می دهد از اجرایی نشدن برنامه هایش در باشگاه گلایه کرده گفت: آقای x در ایران زیاد داریم. باید ببینیم منظور قلعه نویی به چه کسی است و اکنون نمی دانم منظور او کیست. ما می خواستیم به ترکیه برویم اما به دلیل مسائل امنیتی این اتفاق نیفتاد. سایر مسائل هم در باشگاه در حال پیگیری است. امیر قلعه نویی هم نگران وضعیت تیم برای لیگ قهرمانان آسیا است. او توانسته با تیم های سپاهان و استقلال دو بار الاهلی عربستان را شکست دهد و دوست دارد برای بار سوم با تراکتورسازی این اتفاق بیفتد. در هر حال هر اتفاقی بیفتد در نهایت این سرمربی است که باید پاسخگو باشد. من به نگرانی های قلعه نویی حق می دهم. ما همه باید کنار هم باشیم تا بتوانیم با توجه به اتفاقاتی که بین ایران و عربستان پیش آمده با قدرت در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شویم. من از همین جا به مسئولان عزیز هم می گویم که به تیم های ایرانی کمک کنند . اکنون دیگر نوعی جنگ پیش آمده و آنها فوتبال را با سیاست دخالت داده اند. 

وی در این خصوص که آیا تیم مشکل مالی دارد یا خیر گفت: نمی توانم بگویم مشکل مالی نداریم اما در حال گذران هستیم. خدا همیشه به ما کمک کرده است و این خداست که کارهای ما را پیش می برد و من عباسی کاره ای نیستم. قرار است از دوشنبه هم تیم به مدت 10 روز در کیش اردو برگزار کند.

عباسی در ارتباط با حضورش در مجمع فدراسیون فوتبال و اینکه عده ای برداشت این را داشتند که همه چیز بین فدراسیون و وزارت ورزش مساوی تمام شد گفت: برداشت من از مجمع روایت فتح است. ما نباید اجازه دهیم کسی را مقابل کسی قرار دهیم. وزارت ورزش شرایطش مشخص است و ما باید با هم همدل باشیم تا به پیروزی برسیم. هر جا با هم متحد بوده ایم نتیجه مطلوبی گرفته ایم اما جایی که تفرقه ایجاد شده ضرر کرده ایم. فوتبال اثر زیادی روی ملت ما دارد و باید جلوی برخی حواشی گرفته شود. این وسط برخی نباید از آب گل آلود ماهی بگیرند. 

وی تاکید کرد: نسبت به سال گذشته که در مجمع حضور پیدا کرد شرایط را خیلی متفاوت دیدم و این مجمع بارقه های امید را در دل دلسوزان روشن کرد. مطالبی که امسال در مجمع مطرح شد نشان داد که در موردش کار کارشناسی شده و دیگر هر تصمیمی بدون نظر جمع گرفته نمی شود. فدراسیون فوتبال هم باید این را متوجه می شد وقتی ما در رنکینگ فیفا در آسیا اول هستیم باید از نظر چارت اداری و مسائل تصمیم گیری خودش را بالا بکشد و شرایط اصولی را طی کند و به استانداردها نزدیک شود. باید قبول کنیم که فدراسیون های ژاپن و کره دراین زمینه از ما جلوتر هستند. اگر هم در فوتبال در آسیا اول هستیم غیرت و استعداد بازیکنان ما را آن بالا نگه داشته است.