احتمال کسر امتیاز از تاتنهام برای یک پرونده انتقال قدیمی

احتمال کسر امتیاز از تاتنهام برای یک پرونده انتقال قدیمی

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه تاتنهام ممکن است با خطر کسر امتیاز مواجه شود.

به گزارش فوتبالی ، پس از اینکه تحقیقات نشان داد که قوانین نقل و انتقالات در پروسه انتقال جرمین دفو در سال های پیش توسط باشگاه تاتنهام شکسته شده  حالا نشریه تایمز جزئیات تحقیقاتی را فاش کرده  که نشان می‌دهد تاتنهام هنگام عقد قرارداد جرمین دفو با این باشگاه در سال ۲۰۰۸، حقوق مدیر برنامه های او را زیر پا گذاشته است. یک مدیر برنامه غیرمجاز به نام میچل توماس به عنوان یک شخصیت اصلی در معامله بود که باعث شد دفو از پورتسموث به شمال لندن نقل مکان کند.

قوانین لیگ برتر انگلیس در آن زمان استفاده از نمایندگان غیرمجاز را ممنوع کرد و پرونده توسط هیئت داوری مستقل مورد رسیدگی قرار گرفت اما در آن زمان هیچ اقدامی انجام نشد. با این حال، اتحادیه فوتبال انگلیس اکنون تأیید کرده است که در صورت دریافت جزئیات بیشتر، مایل به بررسی این پرونده هستند. این اولین بار نیست که چنین موردی پیش می آید و باشگاه های دیگری نیز قبلا محروم شده بودند. لوتون تاون در سال ۲۰۰۸ به همین دلیل با محرومیت ۱۰ امتیازی و جریمه سنگین به دلیل استفاده از نمایندگانی که با این باشگاه قرارداد نداشتند، محکوم شد. در همین حال، مالک سابق لیدز یونایتد، ماسیمو سلینو، به دلیل استفاده غیر مجاز از یک مدیر برنامه جریمه و یک سال از حضور در فوتبال محروم شد زیرا این نماینده بدون مجوز در انتقال راس مک کورمک نقش داشت.

اکنون کارشناسان به تایمز گفته اند که هرگونه عدم رعایت قوانین مربوط به مدیران برنامه به عنوان یک مسئله بسیار جدی تلقی می شود و ممکن است از باشگاه ها امتیاز کسر شود، سقوط کنند و یا حتی محرومیت از نقل و انتقالات را تجربه شود. این پرونده ۱۵ سال پیش توسط یک هیئت داوری مستقل مورد رسیدگی قرار گرفت اما رای به ضرر تاتنهام داده نشد.

۱۰۰۹