امیدواری نیوکاسل به جذب قرضی روبن نوس در ژانویه

امیدواری نیوکاسل به جذب قرضی روبن نوس در ژانویه

پایگاه خبری فوتبالی- تمام باشگاه های لیگ برتری به منع جذب قرضی بازیکنان مرتبط با یک گروه تجاری رای مثبت نخواهند داد.

به گزارش فوتبالی ، به گفته کریگ هوپ این امر تضمین می‌کند که باشگاه‌هایی با ساختار مالکیت یکسان برای باشگاه داری در ژانویه برای جابجایی بازیکن آزاد خواهند بود. این پیشنهاد باید حمایت ۱۴ باشگاه لیگ برتری را داشته باشد و این طرح در هفته جاری در مجمع سهامداران لیگ برتر انگلیس به رای گذاشته می شود. به این نیوکاسل یونایتد می تواند نفس راحتی بکشد و اگر این رای گیری مثبت نباشد می‌تواند از باشگاه های عربستانی بازیکن جذب کند زیرا طبق گزارش ها، آنها در ماه ژانویه روبن نئوس هافبک الهلال را به عنوان جایگزین قرضی احتمالی برای ساندرو تونالی، که به دلیل شرط بندی محرومیت ۱۰ ماهه ای می گذراند، جذب کنند.

با این حال، تلاش‌های آنها برای امضای قرارداد با بازیکن پرتغالی در صورت تصویب این قطعنامه با موانعی روبرو خواهد شد، زیرا اکثریت سهام آنها متعلق به صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان (PIF) است، همان گروهی که مالک الهلال نیز به شمار می رود.

ادی هاو، سرمربی نیوکاسل، چند هفته پیش اعتراف کرده بود که "می توان این فرض را داشت که باشگاه علیه این پیشنهاد رأی خواهد داد. او همچنین فاش کرد که سرمربی نیوکاسل تیم زمانی که نوس در حال انجام معامله برای ولورهمپتون بود او را پسندیده بود. البته بازیکنان دیگری مانند رونی بردگی، وینگر کپنهاگ هم که در فرم فوق‌العاده‌ای قرار دارد و در اوایل فصل در لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچستریونایتد گلزنی کرد نیز در فهرست نیوکاسل برای جذب در صورت عدم موفقیت در به خدمت گرفتن روبن نوس خواهد بود.

۱۰۰۹