روزهای درخشان پدیده ۱۷ ساله بارسلونا

روزهای درخشان پدیده ۱۷ ساله بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- مارک گویو استعداد ۱۷ ساله بارسلونا روزهای خاطره انگیزی را در دوران فوتبال خود سپری می کند.

به گزارش فوتبالی ، این بازیکن و پدیده جدید باشگاه بارسلونا در ۲۲ اکتبر اولین گل خود را زا تنها ۲۳ ثانیه پس از اولین حضور در زمین برای تیم بزرگسالان بارسلونا برابر اتلتیک بیلبائو به ثمر رساند و باعث شد تیم بارسلونا به سه امتیاز این دیدار حساس دست پیدا کند. تنها سه روز بعد و در تاریخ ۲۵ اکتبر مارک گیو اولین بازی خود را در لیگ قهرمانان اروپا مقابل شاختار دونتسک اوکراین تجربه کرد تا یک تجربه بی نظیر دیگر را تنها در یک هفته به نام خود ثبت کند.

اما این پایان کار نبود زیرا در تاریخ ۲۰ نوامبر مارک گویو ۱۷ ساله گل برتری تیم ملی نوجوانان اسپانیا را مقابل ژاپن در جام جهانی زیر ۱۷ سال برای صعود تیم ملی کشورش به ثمر رساند تا لاروخا حضور در مرحله یک‌ چهارم‌ نهایی جام جهانی زیر ۱۷ سال را تجربه کند. البته این تنها درخشش ستاره جوان بارسلونا در جام جهانی نوجوانان نبود زیرا گویو در بازی مقابل کانادا هم در همین رقابت ها بهترین بازیکن زمین شده بود تا استعداد خارق العاده خود را بیشتر از پیش اثبات کند.

ژاوی سرمربی بارسلونا هم چندی پیش به تحسین این ستاره جوان پرداخت و گفت: " قطعا فشار زیادی روی بازیکنان جوان تیم بارسلونا وجود دارد تا در چنین سن کمی عملکرد خوبی داشته باشند. ما باید توجه زیادی به پیشرفت بازیکنانی مانند مارک گویو داشته باشیم که هنوز نوجوان هستند."

۱۰۰۹