مشخص شدن گزینه اصلی بارسلونا برای جانشینی گاوی

مشخص شدن گزینه اصلی بارسلونا برای جانشینی گاوی

پایگاه خبری فوتبالی - مصدومیت شدید گاوی باعث شده تا مدیران بارسلونا به دنبال تقویت تیمشان در خط هافبک باشند و حالا به نظر می رسد که یکی از گزینه های جدی آنها مشخص شده است.

به گزارش فوتبالی، اسپورت کاتالونیا گزارش داده است که بارسلونا به بازگرداندن تیاگو آلکانتارا به عنوان یکی از گزینه های اصلی خود در پنجره نقل و انتقالات زمستانی فکر می کند. باشگاه کاتالان به دنبال بازیکنی است که به جانشین گاوی تبدیل شود و آلکانتارا می تواند گزینه مناسبی باشد چرا که با جو باشگاه بارسلونا به خوبی آشناست و از سویی لیورپول هیچ مشکلی با جدایی محصول اکادمی بارسلونا ندارد. 

تیاگو در این فصل هنوز فرصت بازی در لیورپول را نداشته چرا که در حال ریکاوری از مصدومیتش است اما تا ماه ژانویه ریکاوری خواهد کرد. این بازیکن در پایان فصل با اتمام قراردادش با لیورپول به بازیکن ازاد تبدیل خواهد شد و به همین خاطر به نظر می رسد که تیم انگلیسی مبلغ بالایی را برای فروش او طلب نخواهد کرد.

زمانی که ژاوی از فوتبال بازنشسته شد، گفته می شد که تیاگو الکانتارا به جانشین او در ترکیب بارسلونا تبدیل می شود اما در نهایت این بازیکن به بایرن مونیخ رفت و بعد از ان هم راهی لیورپول شد.

4125