تماس رئال مادرید با مربی ایتالیایی برای جانشینی آنچلوتی

تماس رئال مادرید با مربی ایتالیایی برای جانشینی آنچلوتی

پایگاه خبری فوتبالی - سایت اسپورت کاتالونیا مدعی شده است که مدیران رئال مادرید تماس هایی را با روبرتو ده زربی مربی 44 ساله برایتون برقرار کرده اند و در نظر دارند که او را در فصل َآینده به عنوان جانشین کارلو آنچلوتی به خدمت بگیرند.

به گزارش فوتبالی، آنچلوتی در حالی در پنجمین فصلش در رئال مادرید (با احتساب دوره اولش) حضور دارد که آینده اش مشخص نیست. قرارداد کارلتو در پایان فصل به اتمام می رسد و این مربی گفتگوهایی با فدراسیون فوتبال برزیل داشته و قرار است که هدایت سلسائو را به عهده بگیرد.

در این شرایط، مدیران رئال مادرید در حال بررسی گزینه های جانشینی آنچلوتی هستند و حالا گفته می شود که روبرتو ده زربی مربی برایتون به گزینه جدید آنها تبدیل شده است. این مربی پس از دورانی موفق در شاختار دونتسک راهی لیگ انگلیس شد و عملکرد درخشانش در برایتون نگاه های زیادی را به خود جلب کرده است. مدیران رئال مادرید اعتقاد دارند که برای پروژه جوان آنها با ستارگانی نظیر بلینگام، وینیسیوس، رودریگو و کاماوینگا به یک مربی جوان و با انگیزه نیاز است که ده زربی می تواند گزینه ایده آلی به شمار برود. این مربی در ماه های اخیر مورد توجه باشگاه های دیگری نظیر منچستریونایتد و چلسی نیز بوده است.

4125