معاون ارتباطات باشگاه استقلال: اگر می‌خواستیم تخلف کنیم الان یاسین سلمانی و تورس و ماشاریپوف در استقلال بودند!

معاون ارتباطات باشگاه استقلال: اگر می‌خواستیم تخلف کنیم الان یاسین سلمانی و تورس و ماشاریپوف در استقلال بودند!

پایگاه خبری فوتبالی- معاون رسانه‌ای باشگاه استقلال به شایعات منتشرشده درباره ارجاع پرونده شکایت از این تیم به کمیته انضباطی و احتمال کسر امتیاز از شاگردان جواد نکونام واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، طی روزهای اخیر خبرها و شایعات مختلفی در خصوص باشگاه استقلال در حوزه رعایت سقف قرارداد بازیکنان منتشر شد و این بحث مطرح شد که استقلال به دلیل دور زدن قانون و عبور از سقف قرارداد، احتمالا جریمه خواهد شد.

روز گذشته فرشید سمیعی، عضو هیات مدیره استقلال در گفت و گویی که با ایسنا داشت تاکید کرد استقلال کوچکترین تخلفی در زمینه قراردادها نکرده و طبق استعلام از کمیته انضباطی، هیچ پرونده‌ای علیه استقلال موجود نیست و خیال هواداران بابت مسئله کسر امتیاز راحت باشد.

امروز مهدی هژبری، معاون رسانه‌ای باشگاه استقلال در مصاحبه با یک برنامه تلویزیونی توضیحات تکمیلی در این خصوص ارائه کرد و درباره استعلام از کمیته انضباطی توضیح داد: "ما از آقای رضا جاودانی در این خصوص سوال کردیم و ایشان تاکید کرد در حال حاضر هیچ پرونده‌ای علیه استقلال در کمیته موجود نیست."

معاون رسانه‌ای استقلال درباره پافشاری باشگاه پرسپولیس بر تخلف آبی‌پوشان چنین توضیحی داد: "به هرحال تیم رقیب (پرسپولیس) این فصل به دلیل تخلف امتیاز از دست داده و به دنبال برگرداندن امتیاز از دست رفته از طریق کمیته استیناف است و تاحدی طبیعی است که آن‌ها بخواهند با این کارها فشارها را بر روی ما افزایش دهند."

هژبری برای آنکه نشان دهد استقلال مرتکب هیچ تخلفی نشده مثال قابل توجهی زده است:" اگر می‌خواستیم قانون را دور بزنیم امروز یاسین سلمانی در استقلال بود نه در پرسپولیس، زیرا خود او هم تمایل داشت به استقلال بیاید. ضمنا روبرتو تورس و ماشاریپوف هم به جای حضور در تیم‌های دیگر الان بازیکنان ما بودند!"

7474