عکسی جالب از رونالدو چند لحظه پیش از باز کردن دروازه کره شمالی

عکسی جالب از رونالدو چند لحظه پیش از باز کردن دروازه کره شمالی

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از گل های جالبی که کریستیانو رونالدو در طول دوران حرفه ای خود به ثمر رسانده است، گلی است که در رقابت های جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی مقابل تیم ملی کره شمالی به ثمر رساند.

به گزارش فوتبالی ، تیم ملی پرتغال در بازی های جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی در گروه G رقابت ها قرار داشت. در آن گروه علاوه بر تیم ملی پرتغال تیم های برزیل، ساحل عاج و تیم ملی کره شمالی هم حضور داشتند.

تیم ملی پرتغال که در بازی اول خود مقابل تیم ملی ساحل عاج به تساوی بدون گل رسیده بود، در بازی دوم خود به مصاف تیم ملی کره شمالی رفت و موفق شد با نتیجه هفت بر صفر به پیروزی برسد. در این بازی کریستیانو رونالدو گل هفتم تیم ملی پرتغال را در دقیقه 87 وارد دروازه تیم ملی کره شمالی کرد. رونالدو پیش از این گل، دروازه بان تیم ملی کره شمالی را از پیش رو برداشت و این دریبل او مجوب شد تا توپ از روی زمین بلند شود و ارتفاع بگیرد و پشت سر رونالدو بیفتد. رونالدو با گردن خود توپ را استپ کرد و آن را جلوی پای خود انداخت و در نهایت با پای راست خود دروازه را باز کرد.

در آن زمان کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی پرتغال بود و پرتغالی ها در مرحله یک هشتم نهایی رقابت ها با نتیجه یک بر صفر به تیم ملی اسپانیا باختند.

1470