مدافع سابق رئال مادرید در راه بایرن مونیخ؟

مدافع سابق رئال مادرید در راه بایرن مونیخ؟

پایگاه خبری فوتبالی - رافائل واران در این فصل شرایط خوبی را در منچستریونایتد نداشته است و حالا ممکن است که تقدیر فوتبال او نیز دستخوش تغییر شود.

به گزارش فوتبالی، اسکای اسپورت آلمان گزارش داده است که بایرن مونیخ در نظر دارد که مدافع میانی 30 ساله را در پنجره  نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرد. در حقیقت یونایتد برای این بازیکن مبلغ بالایی را درخواست نخواهد کرد و با 20 تا 30 میلیون یورو اجازه جدایی او را خواهند داد که برای مدافعی که تجربه بالایی را در رئال مادرید و تیم ملی فرانسه کسب کرده، مبلغ معقولی محسوب می شود.

البته مشکل اصلی بایرن مونیخ برای خرید واران مربوط به دستمزد این بازیکن است. بازیکن فرانسوی تا 2025 با یونایتد قرارداد دارد و سالی حدودا 20 میلیون یورو دستمزد می گیرد.  واران از نیمکت نشینی در تیم تن هاگ راضی نیست و به جدایی فکر می کند و از سویی بایرن به دنبال خرید مدافعی است که توقعات را برآورده سازد. به نظر می رسد که جدایی واران بهترین گزینه ممکن برای خود این بازیکن و باشگاهش باشد.

واران در رئال مادرید دورانی طلایی را داشت و با این تیم چهار بار قهرمان اروپا شد. او در حالی که به جمع کاپیتان های رئال مادرید اضافه شده بود، در سال 2021 با 40 میلیون یورو به یونایتد پیوست.

4125