پسر اسطوره فوتبال فرانسه به رئال مادرید پیشنهاد شد

پسر اسطوره فوتبال فرانسه به رئال مادرید پیشنهاد شد

پایگاه خبری فوتبالی - خفرن تورام به یکی از پدیده های فوتبال فرانسه تبدیل شده و همین مسئله باعث شده تا نامش پیرامون رئال مادرید مطرح شود.

به گزارش فوتبالی، اسکار دامیانی بازیکن سابق یوونتوس و وکیل لیلیان تورام در مورد آینده پسر اسطوره فوتبال فرانسه صحبت کرد:" خفرن برای سبک بازی رئال مادرید مناسب است، او را به کارلو آنچلوتی توصیه می کنم."

هافبک 22 ساله فرانسوی در فصل 24-2023 در نیس در ده بازی 731 دقیقه داشته است. او بازیکنی است که در پست هافبک دفاعی بازی می کند و مشخصه هایی مشابه اورلین شوامنی دارد. او سعی می کند که از پاتریک ویرا اسطوره فوتبال فرانسه الگو بگیرد و امیدوار است که بتواند به یکی از بهترین های دنیا در پست خودش تبدیل شود. 

پسر کوچک لیلیان تورام، دوران فوتبالش را در آکادمی موناکو آغاز کرد و در فصل 20-2019 به نیس ملحق شد. او فصل گذشته در 30 تا از 35 بازی خود در لیگ فرانسه فیکس بود که دو گل زد و چهار پاس گل داد. خفرن در شهر رجیو امیلیا در ایتالیا متولد شده که اولین بازی خود را در تیم ملی فرانسه در ماه مارس و در پیروزی مقابل هلند انجام داد. قرارداد او با نیس در سال 2025 به اتمام می رسد.

رئال مادرید در حال حاضر دو فرانسوی دیگر یعنی شوامنی و کاماوینگا را برای پست هافبک دفاعی در اختیار دارد و بعید است که به سراغ سرمایه گذاری دیگری در این پست بروند. 

4125