هری کین ناجی انگلیس در کسب تساوی مقابل مقدونیه شمالی

هری کین ناجی انگلیس در کسب تساوی مقابل مقدونیه شمالی

پایگاه خبری فوتبالی- حضور کاپیتان هری کین به تیم ملی انگلیس کمک کرد تا در اسکوپیه روند شکست ناپذیری خود را در مسابقات مقدماتی یورو ۲۰۲۴ حفظ کند.

به گزارش فوتبالی ، هری کین در این دیدار نشان داد که گاهی حتی نیازی به لمس توپ برای گلزنی و تاثیر گذاری ندارد. انگلیس آخرین بازی خود در مقدماتی یورو ۲۰۲۴ را بدون حضور کاپیتان خود در ترکیب اولیه آغاز کرد و در حالی که آنها به سمت شکست شوکه کننده مقابل مقدونیه شمالی می رفتند، کین وارد بازی شد

هری کین تقریباً بلافاصله پس از ورود توانست تأثیر خود را بگذارد و در حالی که جانی آتاناسوف تلاش کرد تا سعی کند مانع از رسیدن مهاجم بایرن مونیخ به توپ شود، با ضربه سر وارد دروازه تیم خودی را گشود. این  فشار از جانب هری کین بر روی مدافع مقدونیه شمالی نقطه عطف حضور این مهاجم برای تیم ملی انگلیس بود و انگلیس را از شکست نجات کرد تا این تیم بازی های مقدماتی یورو ۲۰۲۴ را بدون شکست به پایان برساند.

در این دیدار انیس باردی هافبک مقدونیه شمالی پس از مهار پنالتی خود توسط جردن پیکفورد تیم میزبان را در ریباند به برتری رساند. در ادامه جک گریلیش پس از یک حرکت فوق العاده از بوکایو ساکا، بازی را به تساوی کشاند اما گل او توسط VAR به علت آفساید مردود شد. در نهایت این شانس به هری کین رسید تا تیم ملی انگلیس را از شکست نجات دهد تا آنها اسکوپیه را با یک امتیاز آبرومندانه ترک کنند.

۱۰۰۹