علت موافقت گواردیولا با پیوستن کول پالمر به چلسی در تابستان گذشته

علت موافقت گواردیولا با پیوستن کول پالمر به چلسی در تابستان گذشته

پایگاه خبری فوتبالی- پپ گواردیولا دلیل موافقت با جدایی کول پالمر در تابستان از منچسترسیتی را فاش کرد.

به گزارش فوتبالی، کول پالمر در تابستان گذشته تصمیم گرفت در آخرین روز فصل نقل و انتقالات تابستانی با مبلغ ۴۲.۵ میلیون پوند به چلسی بپیوندد و به این ترتیب تیم سابق خود منچسترسیتی را ترک کرد. او با سه گل و چهار پاس گل در ۱۰ بازی اول خود برای تیم جدیدش در این فصل، تا حدودی نشان داد که گواردیولا چه بازیکنی را از دست داده است.

گواردیولا با اطلاع دادن به او مبنی بر اینکه ریاض محرز به زودی تیم را ترک می کند و پالمر می تواند با دقایق بازی منظم تر در تیم منچسترسیتی جای او را بگیرد، به صراحت اعلام کرد که می خواهد او را حفظ کند. با این حال، پالمر به سرمربی منچسترسیتی گفت که همچنان می‌خواهد منچسترسیتی را ترک کند و به طور منظم در چلسی بازی کند، کاری که در حال حاضر انجام می‌دهد.

گواردیولا درباره علت اجازه جدایی به کول پالمر گفت: "کول وارد ساختمان باشگاه شد و با من دیدار کرد و گفت من بعد از یکی دو سال من نمی‌خواهم نیمکت نشین باشم و می خواهم بازی کنم، اما من گفتم ریاض محرز به زودی می‌رود و تو جانشین او خواهی بود. اما او به من گفت نه، من اینجا بازی نمی کنم، می خواهم بروم. در واقع او به چیزی که می خواست رسید. این برای او یک آینده ایده ال بود. او بازیکن جوانی است، استعداد بزرگی است وگرنه در تیم ما بازی نمی کرد. او پسر خوبی است و واقعاً عملکردی عالی از خود نشان داده است. برای او آرزوی موفقیت دارم."

۱۰۰۹