اولین تجربه ملی ستاره 19 ساله منچسترسیتی مقابل مقدونیه شمالی

اولین تجربه ملی ستاره 19 ساله منچسترسیتی مقابل مقدونیه شمالی

پایگاه خبری فوتبالی- ریکو لوئیس ستاره جوان منچسترسیتی، قرار است اولین بازی ملی خود را در دیدار دوشنبه شب انگلیس به مصاف مقدونیه شمالی انحام دهد.

به گزارش فوتبالی، یک روز قبل از تولد ۱۹ سالگی، انتظار می رود که این جوان چند پسته در آخرین بازی مقدماتی یورو ۲۰۲۴ تیم ملی انگلیس توسط گرت ساوتگیت، سرمربی تیمش استفاده شود. ستاره نوظهور منچسترسیتی پس از موفقیت در تیم اصلی سیتیزن ها در سال ۲۰۲۲ در چندین بازی زیر نظر پپ گواردیولا بلوغی فراتر از سال پیش خود را نشان داده است و ممکن است به دلیل کمبود بازیکن در پست دفاع چپ برای تیم ملی انگلیس به کار گرفته شود.

بیشتر دقایق حضور لوئیس در ترکیب منچسترسیتی تا کنون در این فصل در لیگ قهرمانان اروپا بوده است، جایی که او دو پاس گل داده و در چهار پیروزی از چهار بازی تا به اینجای مسابقات در گروه G مشارکت داشته است.لوئیس که توانایی بازی در پست دفاع کناری یا هافبک دفاعی را دارد، اخیراً گفته است که از این فرصت برای تأثیرگذاری برای تیم ملی بزرگسالان انگلیس لذت می برد. او گفت: "من هرجا بازی کنم، از آن لذت می برم. چه دفاع راست، چه هافبک، چه دفاع چپ، من واقعا اذیت نمی شوم. من فقط فوتبال بازی کردن را دوست دارم و در حال حاضر شرایط برای من خیلی خوب پیش می رود. هر فرصتی به دست بیاورم تمام تلاشم را می کنم تا از آن استفاده کنم." 

انگلیس روز دوشنبه شب در اسکوپیه به کار خود در مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۴ پایان خواهد داد و می تواند رتبه اول گروه خود را تضمین کند. لوئیس امیدوار است بتواند در تیم بعدی ساوت‌گیت، با سه شیرها که در ماه مارس به مصاف برزیل می‌روند، جایگاهی برای خود تثبیت کند.

۱۰۰۹