ایوان تونی جدی ترین گزینه خط حمله چلسی در ژانویه

ایوان تونی جدی ترین گزینه خط حمله چلسی در ژانویه

پایگاه خبری فوتبالی- چلسی در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به دنبال انتقال ایوان تونی، ستاره برنتفورد است.

به گزارش فوتبالی، Football.London گزارش داد که چلسی آماده است تا مبلغ هنگفتی را برای جذب ایوان تونی، ستاره برنتفورد سیتی در پنجره نقل و انتقالات ژانویه اختصاص دهد. تونی پس از اعتراف به ۲۳۲ تخلف شرط بندی توسط اتحادیه فوتبال انگلیس، از ماه می محرومیت هشت ماهه ای را سپری می کند. انتظار می رود او در ۱۸ ژانویه ۲۰۲۴ به میادین بازگردد.

آبی های لندن با وجود داشتن بازیکنانی مانند نیکلاس جکسون، آرماندو بروخا و کریستوفر انکونکو در پنجره نقل و انتقالات بعدی به دنبال یک مهاجم با کیفیت هستند. پس از شروع سخت چلسی در لیگ برتر انگلیس این فصل جکسون بالاخره روند گلزنی خود را پیدا کرد و در پنج بازی اخیر این باشگاه در لیگ برتر ۵ بار گل زده بود. اما پوچتینو همچنان به دنبال شماره ۹ باتجربه برای تقویت بیشتر تیم خود است.

ظاهراً برنتفورد با توجه به اینکه قرارداد این مهاجم در سال ۲۰۲۵ به پایان می رسد، علاقه مند به فروش او در ژانویه هستند، اما آنها مبلغی حدود ۸۰ میلیون پوند طلب خواهند کرد.مهاجم ۲۷ ساله انگلیسی قبل از محرومیت در یک فرم عالی بود. در فصل گذشته، این مهاجم در ۳۳ بازی لیگ برتر برای باشگاهش ۲۰ گل به ثمر رساند.در حالی که هنوز چند هفته تا پنجره نقل و انتقالات زمستانی باقی مانده است، آبی‌ها در حال حاضر تمرکز خود را روی بازی آینده خود در لیگ مقابل نیوکاسل در روز شنبه معطوف خواهند کرد.

۱۰۰۹