دو لیونل در یک قاب در تمرین آرژانتین پیش از بازی با برزیل (عکس)

دو لیونل در یک قاب در تمرین آرژانتین پیش از بازی با برزیل (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین در بازی بعدی خود در رقابت های انتخابی جام جهانی 2026 قرار است به مصاف تیم ملی برزیل برود و باید دید که اوضاع برایش به چه شکل پیش می رود و آرژانتینی ها چه عملکردی مقابل تیم ملی برزیل خواهند داشت.

به گزارش فوتبالی ، تیم ملی آرژانتین بازی قبلی خود را که مقابل تیم ملی اروگوئه بود با نتیجه دو بر صفر شکست خورد و همین قضیه موجب شده است تا اکنون فشار ها روی تیم ملی آرژانتین بیشتر شود و باید دید که آن ها مقابل برزیل چه عملکردی از خود نشان می دهند.

بازی تیم ملی آرژانتین مقابل برزیل قرار است بامداد چهارشنبه یکم آذر ماه از ساعت 4 به وقت ایران برگزار شود. آرژانتین پس از 5 هفته صدرنشین جدول انتخابی جام جهانی 2026 در منطقه آمریکای جنوبی است اما تیم ملی برزیل در حال حاضر در رده پنجم جای دارد و در تلاش است تا جایگاه خود را بهتر کند.

لیونل مسی که کاپیتان تیم ملی آرژانتین است زیر نظر لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین تمرین کرد و این تصویر جالب از دو لیونل در یک قاب ثبت شد. مسی در بازی قبلی آرژانتین عملکرد جالبی نداشت و آرژانتینی ها اولین باخت خود در سال 2023 را متحمل شدند.

1471