بازی دوستانه تکراری؛ این ملاقات یک چهره جدید داشت

بازی دوستانه تکراری؛ این ملاقات یک چهره جدید داشت

پایگاه خبری فوتبالی – تیم‌های پرسپولیس و نساجی از ساعتی پیش در یک دیدار دوستانه و تدارکاتی به مصاف هم رفته‌اند

به گزارش فوتبالی، در روزهایی که مسابقات لیگ برتر به دلیل رسیدن فیفادی و برگزاری بازی‌های تیم‌های ملی موقتا تعطیل شده، تیم‌های باشگاهی برای حفظ آمادگی خودشان به دنبال برگزاری باز‌ی‌های تدارکاتی هستند.

امروز و از ساعت 15:00 دو تیم پرسپولیس و نساجی در ورزشگاه دستگردی در یک بازی بازی تدارکاتی روبروی هم قرار گرفته‌اند. هر دو تیم، نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند.

جالب این که این دو تیم روز 4 مهر یعنی کمتر از دو ماه پیش هم در همین ورزشگاه با هم یک بازی دوستانه برگزار کرده بودند که آن بازی با برتری یک بر صفر نساجی تمام شده بود. پرسپولیس بعد از آن مسابقه به قطر رفت و با یک گل الدحیل را شکست داد. حالا هم بعد از مسابقه امروز باید به عربستان برود تا با النصر بازی کند.

مثل مسابقه قبلی دوستانه دو تیم، برخورد سرمربیان و اعضای کادر فنی دو تیم قبل از شروع بازی، از سوژه‌های جذاب و مهم مسابقه بود. یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس و سید جلال حسینی دستیار یحیی، با سید مهدی رحمتی سرمربی نساجی رابطه دوستانه خوبی دارند و قبل از شروع مسابقه حسابی با هم سلام و احوالپرسی کردند.

اما ملاقات امروز با ملاقات قبلی یک تفاوت داشت. وحید رضایی عضو جدید کادر فنی نساجی هم امروز در این ملاقات حضور داشت و با کادر فنی تیم مقابل دیدار کرد. اما رضایی یک ماجرای جالب هم دارد

رضایی زمانی که گل‌محمدی هدایت اکسین البرز را بر عهده داشت دستیار یحیی در این تیم بود. بعد از این که یحیی به تراکتور رفت رضایی هم جزو گزینه‌های یحیی برای حضور در کادر فنی بود اما این اتفاق نیفتاد

بعد هم که یحیی روی نیمکت پرسپولیس نشست، وحید در چند نوبت کاندید حضور در کادر فنی این تیم شد. آخرین بار هم در تابستان سال گذشته و قبل از شروع لیگ بیست و دوم بود که این ماجرا مطرح شد اما باز هم اتفاقی نیفتاد و یحیی خواستار دستیاران خارجی شد.

امروز اما وقتی دو وحید رضایی و یحیی بعد از مدت‌ها با هم ملاقات کردند یکدیگر را در آغوش گرفتند. نکته جالب این که رضایی سابقه بازی در استقلال را در کارنامه دارد!

1359