زنگ خطر برای رونالدو و میتروویچ؛ تخصص سرمربی الاتحاد در مصدوم کردن ستارگان حریف!

زنگ خطر برای رونالدو و میتروویچ؛ تخصص سرمربی الاتحاد در مصدوم کردن ستارگان حریف!

پایگاه خبری فوتبالی - الاتحاد پس از اخراج نونو اسپریتیو سانتو تصمیم گرفت که مارسلو گایاردو را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کند.

به گزارش فوتبالی، الاتحاد شروع فصل خوبی نداشت و به همین خاطر مربی پرتغالی از سمتش برکنار شد. البته به نظر می رسد که ستارگان لیگ عربستان باید خیلی مراقب گایاردو و سبکش باشند چرا که این مربی نشان داده که ترسی از مصدوم کردن ستارگان حریف ندارد، در واقع می توان گفت که زنگ خطر برای کریستیانو رونالدو و الکساندر میتروویچ به صدا در آمده است!

در سال 2021 و در زمانی که گایاردو هدایت ریورپلاته را به عهده داشت، انتشار ویدیویی از او به شدت جنجال ساز شد. در حقیقت  در این ویدیو، گایاردو به روبرتو روخاس مدافع تیمش گفت که مچ پای کارلوس ته وز مهاجم بوکا جونیورز را بشکند. آن بازی در لیگ آرژانتین با تساوی دو بر دو به اتمام رسید.

در حقیقت در تصاویری که شبکه ESPN منتشر کرده بود، گایاردو به مدافع تیمش می گوید:" مچ پایش را خورد کن. می خواهم که محکم تر بازی کنی، کار را برایش مشکل کن!"

سرمربی جدید الاتحاد در پایان بازی گفت که در آن زمان استرس بازی باعث شده تا دقیقا نفهمد که چه می گوید و منظورش به هیچ وجه این نبوده که مدافع تیمش پای حریف را بشکند بلکه از حالت استعاره استفاده کرده است.

4125